Skip to main content

Hier precies hetzelfde. Het beeld gaat op zwart. Je denkt dan dat de aflevering begint. Helaas springt dan het menu weer in beeld waar je zojuist de serie hebt aangeklikt. Heel erg vervelend.

Het kastje gereset. De modem (V10) gereset. Software verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Niets werkt. Getracht om de serie te openen in de iTV app en dat werkt gewoon. Dus waarom het niet werkt via het kastje? Het is mij een raadsel.

Ohwja, waarom kan ik via de iTV app aan het einde van een aflevering doorklikken op de volgende aflevering en moet ik via de app eerst terug naar het menu om vervolgens daar een nieuwe aanlevering aan te klikken?

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Met welke series/afleveringen hebben jullie problemen. Ik heb ook KPN Videoland en dan kan ik het even proberen.

 

Getracht om de serie te openen in de iTV app

Gebruik je dan de app in je televisie (Samsung of LG) of je smartphone/tablet?


Ivm de herfstvakantie lekker ouderwets Baywatch terugkijken met mijn dochter. Helaas liep dat dus uit op een paar flaters. Seizoen 4 e16 en e17 starten niet.

Daarom gebruik ik nu voor Videoland de KPN app op mijn Samsung tv.


Hallo @Muskito. Sorry voor de late reactie. Het is erg druk qua nieuwe topics. Er waren problemen met Videoland, die zouden nu opgelost moeten zijn. Wel balen van die paar flaters 😞.


@Jeroen_dB  geen probleem. Top dat je reageert.
Ja tot op heden kunnen we zonder problemen verder kijken.