Skip to main content

in de iTV App Videoland kijken werkt niet. ik wil de vierde aflevering van Handmaids Tale opzetten, maar de iTV app speelt alleen maar de eerste aflevering af. weet iemand hoe dit op te lossen? (als ik elke keer door scroll naar het einde dan lukt het, maar dan moet ik dus elke keer meerdere afleveringen langs, dit lijkt me niet de bedoeling)

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Ter aanvulling: het werkt wel als ik de serie in de app wil kijken. Het werkt niet op het moment dat ik het via mijn Chromecast wil streamen naar de TV


Hi @BartL, wat een merkwaardig probleem is dit :thinking:

Als ik ‘em goed begrijp, kan je zonder problemen alle afleveringen van The Handmaids Tale kiezen en bekijken, maar zodra je vervolgens naar je tv gaat streamen via je Chromecast is enkel de 1e aflevering beschikbaar? (tenzij je doorspoelt wat me inderdaad niet erg handig lijkt)

Gebeurt dit ook bij andere series? Zo ja, zou je dan de iTV app eens willen verwijderen en opnieuw installeren?


Hi @Maja_,

Dat klopt. Ik kan elke aflevering selecteren (terwijl mijn chromecast is gekoppeld). Zodra ik op Play druk dan switch ie naar de eerste aflevering.

Ik heb de app overigens opnieuw geïnstalleerd en nog steeds hetzelfde probleem. Ook bij andere series (op Mocro Maffia getest).

Wat wel werkt: eerst op Play drukken in de app en pas daarna koppelen met de Chromecast.

Alsnog lijkt het me uiteraard beter dat dit probleem wordt opgelost :)

 


Allereerst top dat je iets hebt gevonden dat wél werkt 🥳

En ook top dat je verder op onderzoek uit bent gegaan en dat we nu weten dat het niet aan deze specifieke serie ligt maar een algemeen probleem blijkt te zijn! Via wat voor apparaat ben je aan het streamen? Heb je nog andere apparaten in huis waar je de app op zou kunnen testen? Ik ben benieuwd of dit wellicht een dingetje is dat voorkomt bij een bepaalde versie Android/iOS :slight_smile: En welke Chromecast heb je?


Hi @BartL, heb je nog verdere hulp nodig? Of is de situatie inmiddels weer werkbaar? :slight_smile:


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen verdere hulp nodig hebt. Anders hoor ik het graag!


Goedemorgen,

 

Wat mij betreft inderdaad voor de rest geen vragen. Ik kan vooruit met deze work-around. Ik heb het overigens op meerdere apparaten getest (allemaal iOS). Het lukt me niet om te testen via een Android apparaat. Het zou natuurlijk wel fijn zijn om dit probleem te verhelpen, zodat de iTV app gewoon helemaal goed werkt 🙂 Mocht je opgelost kunnen worden, dan hoor ik dat graag!

 

Gr Bart


Ah, dan zou het kunnen dat dit zich specifiek voordoet bij iOS, ik heb het zelf geprobeerd met mijn Samsung en heb er geen enkel probleem mee, dus het kan zijn dat het in de iOS hoek gezocht moet worden! Ik wil dit graag doorgeven aan de ontwikkelaars van de app, maar heb daarvoor nog wel de vraag of je ‘live’ tv via de app wél zonder problemen kunt streamen? En het terugkijken van programma's via de gids of eventueel opnames? Welke iOS versie hebben de apparaten waarmee je het getest heb? Zou je me ook nog willen vertellen welke Chromecast je hebt? Deze info hebben ze allemaal nodig om het probleem te kunnen reproduceren en op te lossen :slight_smile:


Hi,

 

Geen problemen bij het terugkijken vanuit de gids of streamen van live tv.

Begin gemist werkt niet als het programma al bezig is (maar dat is vermoed ik een ander probleem)

 

Ik heb een iPhone Xs 13.3.1

Mijn Chromcast: WS2/WS3 (CCA16LP0670T7)

 

Gr Bart

 


Duidelijk, thanks! Ik heb de ontwikkelaars van de app even aan het jasje getrokken en ze op dit probleem gewezen, mochten ze hier een oplossing voor weten dan hoor je dat direct van mij :slight_smile:


Ik heb een reactie ontvangen! Ze hebben het probleem gevonden en lossen dit binnenkort op met een app update :slight_smile:

Hoe lang het precies gaat duren voordat deze update er is, dat weet ik niet precies, gelukkig kun je het tot het zo ver is overbruggen met je work-around :blush:


Ik heb geen reactie meer van je ontvangen en hoop dat dit inhoudt dat het duidelijk is dat we er mee aan de gang gaan! Als je toch nog vragen hebt, trek dan vooral weer aan de bel :slight_smile: