Skip to main content
Beantwoord

Videoland The Handmaid’s Tale Seizoen 4 mist aflevering 1

• May 7, 2021
  • 2 reacties
  • 236 keer bekeken

Op Videoland is seizoen 4 van The Handmaid’s Tale nu beschikbaar maar aflevering 1 mist. Aflevering 2 en 3 staan er wel op. Wanneer wordt aflevering 1 erop gezet?

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi @Kirsten. Welkom op het KPN Forum. Wat vreemd dat jij aflevering één van het vierde seizoen niet kan bekijken. Ik heb het net even voor jou gecontroleerd en er staan op dit moment drie afleveringen online (afl. 1t/m3). Wil je het op de tv-ontvanger bekijken of via iTV-online? Mijn advies is om de tv-ontvanger een keer te resetten. Ik hoor graag of dat het probleem oplost.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @Kirsten. Welkom op het KPN Forum. Wat vreemd dat jij aflevering één van het vierde seizoen niet kan bekijken. Ik heb het net even voor jou gecontroleerd en er staan op dit moment drie afleveringen online (afl. 1t/m3). Wil je het op de tv-ontvanger bekijken of via iTV-online? Mijn advies is om de tv-ontvanger een keer te resetten. Ik hoor graag of dat het probleem oplost.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • May 8, 2021

Zowel online als via de decoder zie ik afl. 1, 2 en 3.