Skip to main content
Beantwoord

Videoland tussen On Demand?

  • December 16, 2019
  • 27 reacties
  • 475 keer bekeken

LD1
Deelnemer

Ik heb ineens Videoland maar heb geen pakket hiervoor.. Hoe kan dit?

 

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Beste antwoord door PeterG

Volgende week naar de Ziggo :joy:

:upside_down:

Aan allen. Het is een fout(je) in de aanlevering. Gaat herstelt worden.

Geniet nog even v.d. films :wink:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

27 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • December 16, 2019

Hoe komt u erbij dat u nu opeens videoland hebt?


LD1
Deelnemer
  • Auteur
  • Deelnemer
  • December 16, 2019

Omdat de app wordt weergegeven en ik films kan kijken :)


PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • December 16, 2019

App??

Je bedoelt dat het in je menu staat?


Dennis Overbeek
Wijsgeer

@LD1 kun je eens een screenshot hier plaatsen waar jij Videoland ziet staan? Zodat we je verder kunnen helpen. 😉


LD1
Deelnemer
  • Auteur
  • Deelnemer
  • December 16, 2019

 


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • December 16, 2019

 

Tot zover normaal. Dit heeft volgens mij iedereen. Maar als je naar beneden gaat en videoland selecteerd, staan er dan ook films?


LD1
Deelnemer
  • Auteur
  • Deelnemer
  • December 16, 2019

Dat is dus niet waar.. Videoland staat er pas tussen als je ervoor betaald..


LD1
Deelnemer
  • Auteur
  • Deelnemer
  • December 16, 2019

Ik kan ook daadwerkelijk films kijken zoals ik al aangaf..  maar bij mijn betaalde pakketten staat ie niet..


cornelis48
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • December 16, 2019

Ikzelf heb ook net even gekeken maar BIJ mijn staat hij ook IN het rijtje JE kan inderdaad film kijken OP video land alle maal gratis films 😉


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • December 16, 2019

Ik kan ook daadwerkelijk films kijken zoals ik al aangaf..  maar bij mijn betaalde pakketten staat ie niet..

Ok. Ik heb de gekeken en het klopt, ik heb dit ook. Maar het is maar een heel beperkt aanbod en allemaal niet zo heel interessant. Het zal niet echt volledig videoland zijn, mag ik hopen 😁


LD1
Deelnemer
  • Auteur
  • Deelnemer
  • December 16, 2019

Oké dit was nooit zo.. Maar bedankt voor de antwoorden! Kerstgedachte misschien hahaha


Dennis Overbeek
Wijsgeer

Ik wil hier ook eens het fijne van weten! Ik zou bijna denken dat iedereen dan Videoland heeft, hoop dat KPN hier eens info over wilt geven. 🤔


LD1
Deelnemer
  • Auteur
  • Deelnemer
  • December 16, 2019

Ja zeker. ;)


Dennis Overbeek
Wijsgeer

Ja zeker. ;)

@LD1 hou maar even je factuur in de gaten, en kijk of Videoland daarbij staat! 😉


david_meyer25
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+2

Ik kijk morgen wel even of het bij mij ook open staat.


david_meyer25
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+2

Misschien dat een mod hier antwoord op kan geven.


PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • December 16, 2019

Hier bij mijn moeder staat ie er ook ineens tussen. Het is bij alle rubrieken wel een superklein aanbod. Het lijkt dus een promo-actie.
Benieuwd of ik nog die 100-en films heb die er normaal inzitten. Zal morgenmiddag thuis eens even op de decoder kijken….

Ik hoop dat een mod morgen kan aangeven wat dit is. Het lijkt op een Promo-actie.


LD1
Deelnemer
  • Auteur
  • Deelnemer
  • December 16, 2019

Ben benieuwd Peter! Bedankt voor je reactie )


wjb
Wijsgeer
  • December 16, 2019

Ik hoop dat iedereen aan die screenshots ziet dat er nog een hoop werk aan de winkel is bij KPN.

Zeg nu zelf ... vier films per pagina ... en allemaal dubbel.

Wanneer gaat men inzien dat ook in on-demand SD en HD samengevoegd horen te zijn om een gebruiksvriendelijke omgeving te bewerkstelligen.


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • December 16, 2019

Zeg nu zelf ... vier films per pagina ... en allemaal dubbel.

Wanneer gaat men inzien dat ook in on-demand SD en HD samengevoegd horen te zijn om een gebruiksvriendelijke omgeving te bewerkstelligen.

Ja dat is niet zo handig ja...


LD1
Deelnemer
  • Auteur
  • Deelnemer
  • December 16, 2019

Volgende week naar de Ziggo :joy:


PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • December 17, 2019

Volgende week naar de Ziggo :joy:

:upside_down:

Aan allen. Het is een fout(je) in de aanlevering. Gaat herstelt worden.

Geniet nog even v.d. films :wink:


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • December 17, 2019

Volgende week naar de Ziggo :joy:

:upside_down:

Aan allen. Het is een fout(je) in de aanlevering. Gaat herstelt worden.

Geniet nog even v.d. films :wink:

Ok. Kunnen we hier uit afleiden dat dit dus wel het volledige on demand aanbod van videoland is? In dat geval: nog ff geen abonnement voor mij :joy:


PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • December 17, 2019

Dus: geniet nog even van die paar films die nu open staan. Het volledige aanbod is véél groter :relaxed:


Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • December 17, 2019

Hoi allen, PeterG, heeft het al gezegd: Het heeft te maken met de manier waarom Videoland de content bij ons aanlevert. Ze zijn bezig met een oplossing. Dus het kan zo ineens weer weg zijn. Of het ook het volledige aanbod is van Videoland is mij onbekend.