Skip to main content

Ik heb al een paar keer Videoland geprobeerd uit te zetten maar krijg elke keer de melding: ‘Door een technische storing is de wijziging nu niet mogelijk. Probeer het later nog een keer'. Ik wil er vanaf!

Hallo @RenePeter 

Probeer je Videoland uit te zetten via de TV ontvanger? Of via Mijn KPN?

En kun je zorgen dat jouw iTV abonnementsnummer in je profiel staat ingevuld? Dan kunnen de moderators dit gebruiken om eventueel wat voor jou te checken.


Ik probeer het via MijnKpn. Ik weet niet waar ik mijn iTV abonnementsnr kanvinden.


Als het goed is moet je het abonnementsnummer ook in de Mijn KPN omgeving moeten kunnen vinden. Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet precies weet waar, maar het zou er wel moeten staan ergens.

Dit nummer begint of met “000123” of met “200000”.


Heb weer gezocht maar niet gevonden. 

Ik heb het probleem eerder gehad, toen had het te maken met het feit dat een oude aanpassing nog was blijven hangen en er dus geen nieuwe kon worden odoorgevoerd - of zoiets. Dat had KPN toen definitief kunnen regelen maar is niet gedaan. Misschien is er iemand van KPN die wel kan helpen?


Nu dat nummer wel gevonden maar zie niet hoe ik het aan mijn profiel kan toevoegen. En als het van belang is, waarom staat het er dan niet, trouwens?


@RenePeter het gaat om jouw profiel hier op het forum. Als je daar jouw iTV abonnementsnummer hebt ingevuld dan kunnen de moderators jou inderdaad helpen.

Andere optie is dat je contact opneemt met de servicedesk via de chat, of via de telefoon.


Oh, dat profiel. Heb het toegevoegd bij ‘over mij’ want ik zie geen vakje waar staat ‘iTV abonneenummer’. Hopelijk gaat het nu lukken


@RenePeter Je hent het nu op een plek gezet waar het publiekelijk zichtbaar is, dat is minder handig. Er zijn vakjes met “prive” er achter. Als je dit gebruikt, dan kunnen alleen de moderators dit zien.

Bijvoorbeeld:

Maar er is “persoonlijke opmerkingen” veld dat ook goed werkt.


Staat nu alleen nog bij persoonlijke opmerkingen. Nu maaer hopen dat er iemand actie onderneemt. Bedankt voor je hulp.


Hallo @RenePeter, welkom. 

Wat fijn om te zien dat @Jeroen-bart Engelen jouw al op de goede weg heeft geholpen. IK heb gelijk jouw gegevens erbij gepakt en zag dat jij al contact hebt opgenomen met mijn collega's van de telefonische desk/chat. Mijn collega heeft voor jou videoland opgezegd en als het goed is is deze nu gelijk beëindigd. :blush:


Klopt. Opgelost. Dank


Hier hetzelfde probleem, heb Videoland dinsdag uitgezet, maar als ik kijk via mijn KPN. Staat het er nog steeds tussen, beetje vreemd en via het bakje staat het er ook nog tussen. Heb wel een mail gehad dat het opgezegt was, waarom is het dan nog niet verwerkt bij mijn KPN en het bakje. Ga dus niet extra betalen waar ik geen gebruik van maak