Skip to main content

Goedemorgen,

 

Sinds de update van KPN ITV ziet het menu van Videoland er ook anders uit.

Persoonlijk vindt ik hem onoverzichtelijk maar dit is misschien even wennen.

 

Wat wel heel vervelend is, is het volgende.

Stel je kijkt een serie die serie bestaat uit meerdere seizoenen dan kun je wel makkelijk van seizoen switchen maar normaal stond de recente aflevering bovenaan. 

Nu staat dit op volgorde van aflevering 1, 2, 3 etc.  Als je dan 40 afleveringen hebt moet je 40 keer op de pijl beneden klikken voor je er bent komt een week later of dag later 41 dan 41x etc.

Je kan niet omhoog en dat je dan onderaan bent.

Ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel.

 

Het is in ieder geval heel vervelend en hoop dat hier weer een aanpassing voor komt.

Of doe ik iets niet goed.

Dag @Jason1988. Van harte welkom hier. Jammer dat de update van het tv-menu voor jou niet positief heeft uitgepakt. Ik begrijp wat je bedoelt en het klopt wat je zegt: de afleveringen staan op chronologische volgorde. Je moet dan inderdaad naar beneden scrollen om bij bijvoorbeeld aflevering 40 te komen. Je kunt het pijltje dan ook gewoon ingedrukt houden. Dat werkt wat vlotter. :slight_smile: Ik heb je signaal in ieder geval doorgegeven binnen de organisatie. Hopelijk wordt het meegenomen in een volgende update. 


Kunt u mij ook zeggen waar ik in het geheel niet meer overzichtelijke overzicht qua series etc. Jullie Videoland hebben verstopt?


Reageer