Skip to main content
Goedemorgen,



een hele tijd geleden heb ik een vraag gesteld over het kijken van Videoland via de iTV app. Er werd aangegeven dat er snel een oplossing zou zijn en dat er snel iets gewijzigd zou worden in de app zodat je ook weer vidieoland kon kijken via de app. Tot op heden kan dit nog steeds niet!



Wanneer kom er een oplossing? Het is namelijk ook niet mogelijk om met je KPN gegevens gebruik te maken van de videoland app. Nu betalen wij via KPN voor videoland maar kunnen we niet via de telefoon kijken.



ik hoor graag binnen welke termijn er een oplossing zal worden gevonden!



*Admin: topic naar juiste categorie verplaatst

Hoi @liz86. Welkom op het forum. Ik begrijp je wens en je signaal. Het zou inderdaad erg fijn zijn wanneer je gebruik kan maken van de Videoland App, wanneer je Videoland toevoegt aan het KPN abonnement. Helaas is dat niet mogelijk. Het zijn 2 verschillende versies. Videoland via KPN is alleen via het menu van de tv ontvanger te bekijken of via de KPN ITV app te bekijken.

Het is dus mogelijk om Videoland te bekijken vanaf een smartphone. Niet via de Videoland app maar wel via de KPN ITV app. Ik hoop dat ik je vraag hiermee heb beantwoord. Mocht je toch nog vragen hebben, dan hoor ik dat graag van je!
Hoi Vikash,



dat is nu juist het probleem! Je kan in de huidige iTV app niet zoeken op Videoland. Je moet dan eerst de specifieke aflevering titel weten en deze zoeken. Dan alsnog vind de app de aflevering of het programma vaak niet. En kun je dus niet kijken! Je kan bijvoorbeeld niet zoeken op handmaids tail... je moet letterlijk op de titel zoeken van die bepaalde aflevering.
Ik begrijp dat dit erg vervelend is. Ik had je het graag anders willen vertellen. Helaas is er nog geen andere manier om Videoland te bekijken op een smartphone. We zijn continue bezig om onze diensten te verbeteren. Zodra er een betere mogelijkheid komt, zullen we dit zeker met je delen op dit forum.
Sorry, maar dit antwoord kreeg ik maanden geleden al. Hier heb ik niets aan! Ik betaal gewoon voor diensten via jullie die niet optimaal bruikbaar zijn. Dit kan niet! Ik verwacht echt dat jullie met iets beters komen.
@liz86 ik weet dat het vervelend is, vind ik zelf ook, het wordt maar steeds weer op de lange baan geschoven. Maar ik heb zelf effe gekeken, en ik heb alle seizoenen gevonden van “handmaids tale”



Hoop je zo wel wat geholpen te hebben. 😉
Hi Dennis! Thanks!! Kun je ook temptation island vinden, lukt mij ook niet namelijk 😉
Hi Dennis! Thanks!! Kun je ook temptation island vinden, lukt mij ook niet namelijk ;)

Gewoon Temptation Island intypen bij zoeken:



Alsjeblieft @liz86 😊🤗
Nouja! Thanks, vorige week probeerde ik het, en toen vond ie dus alleen de USA versie.... 🤔

i’ts magic! 😜
Nouja! Thanks, vorige week probeerde ik het, en toen vond ie dus alleen de USA versie.... 🤔



i’ts magic! 😜


Ik kan goochelen! Hocus, pocus! 😂

Reageer