Skip to main content

Beste

Ik gebruik sinds een asntal weken videoland maar deze loopt regelmatig vast en reageerd soms traag, en ik krijg van videoland elke keer (calcenter personeel denk ik ) het antwoord start je kpn box opnieuw op of schakel je modem een half uur uit dat begon mij tevervelen  en ik zei als het zo door gaat schrap mij maar want dat wordt niks zo,toen kreeg ik het antwoord nerm contact op met KPN dan kunnen ze wat met je tv box . Bij deze dus

Groet

Quiky

Hey @Quiky! Welkom op ons Forum. Goed dat je bij ons aanklopt. Ik neem aan dat je problemen hebt met de Videoland app op je tv-ontvanger, klopt dit? Als ik je goed begrijp is de app traag, maar functioneert die verder wel. Je geeft ook aan dat Videoland vast loopt. Wanneer gebeurt dit en wat staat er dan in beeld? Lost dit vanzelf weer op of moet je de app/tv-ontvanger opnieuw opstarten? 


Hallo, ik ben hier ook nieuw.

Maar wij hebben al een tijd Videoland. Alleen sinds de overstap naar de Videoland app loopt ie constant vast of laad ie heel slecht. En ook op de tv (LG) app.

Als er een video dan toch start, dan kunnen we 'm afkijken. Maar het opstarten...... Dat is echt bagger..…

 

Met vriendelijke groet,

Iwan


@toenax Begrijp ik goed dat het niet uitmaakt welke Videoland app je gebruikt? Zowel de app van onze ontvanger als de app op jouw smart tv loopt vast? 

Hoe is de tv/ontvanger verbonden met het modem? Een bekabelde verbinding heeft de voorkeur, want dat is het stabielst. 


@Lisa Ik heb hier in huis alles bekabeld. Het is toch vreemd dat, na de overgang van Videoland in kon zelf naar de app alle problemen begonnen. Voorheen nergens last van gehad.