Skip to main content

Goedemorgen,

Ik heb Videoland via Kpn en loop er tegenaan dat ik van sommige series bepaalde afleveringen niet kan afspelen via de tv decoder.

Bv. ‘Killing Eve’, seizoen 2, aflevering 7 en 8.

Hetzelfde probleem bij ‘De 12 van Oldenheim’ aflevering 12.

Als ik op afspelen klik krijg ik enkele seconden zwart beeld en vervolgens komt het menu weer in beeld.

Via de Kpn iTV app lukt het wel.

TV decoders al gereset en opnieuw geïnstalleerd zonder resultaat.

Hebben meer mensen hier last van? Kpn, Graag een oplossing.

mvg. Marcel.

 

Heb je een smart TV?

Zo ja, kijk via de app op de smart TV of je hetzelfde probleem heb. 


Ik heb geen account van videoland zelf. Kan dus alleen via Kpn kijken.


Als je via KPN kijkt, dan heb je een account op Videoland.

Ik kan op geen enkele manier Videoland kijken omdat ik er niet voor betaal.

Ik heb Netflix.

Ik denk dat je via MIJN KPN de gebruikersnaam en wachtwoord kan vinden of aanmaken. 

 

Aan de hardware kan het niet liggen. 

 


Videoland via Kpn werkt als een extra zenderpakket en niet zoals Netflix via een aparte app met eigen account. 


Dat weet ik, maar gelukkig kan je Videoland ook op andere apparaten kijken en dan heb je toch een inlog nodig.

Zie hier.

Scrol na beneden en klik op het pijltje bij “Op welke apparaten kan je Videoland kijken?”

Ik heb Vidoland niet zelf, maar ik denk dat je de gebruikersnaam en wachtwoord op “MIJNKPN” kan vinden. 


Op andere apparaten ja, maar altijd via een app van Kpn zelf. 

—-

Op welke apparaten kan je Videoland kijken?

Web

Via je laptop/desktop kun je Videoland kijken via onze iTV website.

Telefoon en Tablet

Download de iTV app op je telefoon of tablet om Videoland te kijken. 

Televisie

Ga via het menu op je tv-ontvanger naar On Demand, hier vind je alle films en series van Videoland

Chromecast

Je kan Videoland ook afspelen op je televisie via een Chromecast. In de nieuwe iTV app is namelijk de Chromecast functionaliteit ingebouwd. Wanneer er een Chromecast is aangesloten op hetzelfde wifi-netwerk waarmee de iTV app verbonden is, verschijnt er automatisch een Chromecast icoon in beeld. Door op dit icoon te klikken kun je verbinding maken met de Chromecast. 


@MD_ Welkom op het forum. Door drukte duurt het momenteel langer we gewend zijn voor je een antwoord krijgt. 

Bestaat het probleem nog? Zo ja, zou je voor mij je forumprofiel willen invullen en zou je het mij kunnen laten weten als dit gelukt is? Dan ga ik uitzoeken wat ik voor je kan betekenen! 


Hoi @Rutger_,

Ik heb het forumprofiel ingevuld.

Het probleem doet zich nog steeds voor.

groet Marcel.


Wij hebben precies hetzelfde probleem. Niet alle afleveringen van de serie zijn te bekijken. Hij geeft dan zwart beeld en komt weer in hetzelfde menu terug waar ik bijv de volgende aflevering wel weer kan bekijken.

 


Ook zelfde probleem serie laad niet


Weet je wel hoeveel series er zijn. We zijn niet helderziend. Dus: welke serie bedoel je? Kunnen we zelf ook checken :wink: .

@Fsfs 


Celblok h en nieuwe buren


Celblok H S1 A1 even geprobeerd, die doet het. Betreft het specifieke afleveringen?

Nieuwe buren dito. S1 A1 start en blijft lopen. Dus ook hier: betreft het specifieke afleveringen?


Celblok kan ik alleen 1 en 4 zien

Op tv Wel alles op tablet zwart beeld


Inderdaad. Ik zie het op m'n laptop én smartphone ook m.b.t. Celblok H. Dat gaat doorgegeven worden aan de verantwoordelijken.

En die andere serie? Wat is daar mee? Daar zie ik in de smartphone bij kiezen Seizoen 2 “er is iets fout gegaan”. Neem dus aan dat je dat ook bedoeld.
Via de laptop gaat het met Nieuwe buren wel goed; alle 4 seizoenen (via de tweede dia).

Beide series doen het goed (alle seizoenen; alle afleveringen) via de ontvanger.

TIP: als je via de ontvanger een aflevering heel even laat lopen, dan kun je 'm doorkijken via de app. Op de startpagina onder rubriek Verder kijken.


Hallo iedereen, bestaan de problemen op dit moment nog? 


@Rutger_ .

Ja. Via online bij Celblok H alleen seizoen 1 en 4. 2 en 3 zijn er niet.

Deze link werkt alleen icm videolandpakket :

Celblok H online: https://tv.kpn.com/details/GROUP_OF_BUNDLES/5070149 .


Celblok h alleen seizoen 1 een aflevering seizoen 4alleen afl 11

 


@Fsfs @PeterG Bedankt, ik geef dit door aan mijn collega's. Ik hoop dat zij dit zo snel mogelijk oplossen. Zodra ik meer informatie heb zal ik het hier delen! 


Ik zie van Celblok H nu alle seizoenen met alle afleveringen online. Jij ook @Fsfs ?

https://tv.kpn.com/details/GROUP_OF_BUNDLES/5070149


Ja ik zie ze nu ook allemaal

Bedankt


@PeterG  @Fsfs Fijn om te lezen dat het weer werkt, deze terugkoppeling heb ik ondertussen ook van mijn collega gehad. Een klein beetje mosterd na de maaltijd natuurlijk :)

Werkt nu alles weer naar behoren? 

 


Werkt nu alles weer naar behoren?

Heb niet geprobeerd of het ook afspeelt…. (dat laat ik aan @Fsfs  over :wink: ). Ik heb alle seizoenen al via tv gezien. Dat is genoeg.


Alles werkt perfect