Skip to main content

Sinds Videoland die rode app heeft kan ik niet meer naar Videoland kijken via de KPN interactive ontvanger, weet iemand hoe dit is op te lossen?

Hallo @richard52,

Ben je inmiddels wel overgezet naar het v2 platform van Videoland dan? Anders dien je de zwarte app nog te gebruiken. 


Het gaat juist om de Videoland app die op de interactive ontvanger van KPN zit, op mijn televisie heb ik wel de rode app en kan ik gewoon Videoland kijken maar dat gaat allemaal zo langzaam met laden en op de ontvanger ging dit veel sneller en was het beeld ook veel beter maar ik krijg op de ontvanger om met mijn Videoland account in te loggen maar dat gaat niet dus dan kan ik ook niet via de ontvanger kijken.


Op nieuw koppelen ikzelf heb het gedaan via mobiel telefoon het  rode platform. Video land 😉


Dat koppelen ging juist niet bij maar ik ik greeg steeds hetzelfde rode scherm op de ontvanger met de melding dat ik opnieuw moest inloggen met mijn Videoland account en dat heb ik wel 20 keer gedaan en dat ging niet maar kreeg ik steeds het schermpje in beeld met de optie “terug”of “app afsluiten” , maar ik zit net achter de tv en je raad het nooit! Ik dit ik ga het toch weer een keer proberen op die ontvaner en opeens werkt gewoon alles weer, dus KPN is hier wel mee bezig geweest neem ik aan, maar alleen een beetje te laat want dit wist KPN al een paar maanden van te voren. Maar ik heb nu gewoon zo opeens weer beeld van Videoland via de interactieve ontvanger. Iedereen bedankt voor de reacties en de sugesties


Richard52, ik heb precies hetzelfde probleem. Krijg ook steeds dat rode scherm. Ik wil gewoon via KPN kijken want daar betaal ik ook voor maar ik betaal ook nog eens extra voor Videoland via buckaroo. Ik probeer dat op te zeggen maar dat gaat gewoon niet. KPN is ook nog eens goedkoper. Dit is toch niet normaal en hoe los ik dit nou op?

laura