Skip to main content

Vier weken geleden is er een monteur geweest voor pair-bonding, internet deed het dus leek allemaal in orde. Helaas: geen telefoon en televisie. Een tweede monteur, zeer vriendelijk en behulpzaam, gaf enige tijd later aan dat het een ‘administratief probleem’ is en niet aan de verbinding ligt. De pair-bonding is intern niet verwerkt, waardoor televisie en telefonie het niet doen - als ik het goed begrepen heb. Meer klanten zouden dit probleem hebben. Ondertussen zitten we vier weken zonder en het enige wat de klantenservice kan doen is opnieuw een monteur sturen (wat gezien de lockdown niet doorgaat denk ik). Wat ik niet snap is dat KPN weer een monteur stuurt, terwijl al vastgesteld is dat het probleem niet aan de bekabeling ligt. Er is al twee keer een monteur geweest. Iemand gelijksoortige ervaringen?

Hoi @Wammes Waggel. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je op dit moment geen gebruik kan maken van onze diensten. Ik kan je van te voren niks beloven, maar we zoeken graag voor je uit of wij jou hierin kunnen helpen. Zou je ook je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?  We horen graag van je!


Gedaan, dank! Volgens de telefonische klantenservice zou het komende vrijdag (18 december) echt opgelost moeten zijn, dus ik wacht dat even af.


Dank @Wammes Waggel Ik zie het staan. Dan is het inderdaad het beste om dit even af te wachten. Hou je ons op de hoogte? 


@Bart_ Vandaag is er administratief een vinkje geplaatst en we hebben weer televisie en telefoon, blij dus. Met dank aan opnieuw uitgebreide belacties van de monteur. Klonk overigens wel alsof het veel eerder opgelost had kunnen zijn, maar goed - het werkt weer. Nog even de klantenservice bellen voor restitutie van een ruime maand abonnement van die diensten… maar topic kan voor mij i.i.g. dicht!


Wat goed om te lezen dat het weer werkt. Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan horen we dat graag van je!:blush: