Skip to main content

Als ik me ander 2 decoders wil aansluiten. krijg ik foutmelding F14 met de boodschap dat ik een DHCP apparaat uit mijn netwerk moet verwijderen.

Maar ik heb geen DHCP apparaat in me netwerk

De software verwijderen en terug naar de fabrieksinstellingen werkt niet. De melding omtrent het DHCP apparaat komt dan naar voren en er gebeurt verder niets.

En volgens mij ondersteund  de vip 1853 ook geen netflix maar ik kan dit niet testen omdat ze foutcode f14 geven EN software laden lukt niet.

Alle mogelijke oplossingen heb ik al geprobeerd.

hoe kan ik 2x nieuwe decoder krijgen en 2x afstandbediening want die ik er nu bij heb zijn ook niet echt best meer denk ik.

Ik word er eigenlijk best gek van al die foutcode's en oplossingen die je probeert en ook op niets uitdraait.

Dus dan maar op deze manier kijken of ik wat nieuws kan krijgen.

Bedankt in ieder geval voor jullie hulp alvast

Hallo @Spooky74 , als ik je verhaal goed lees heb je al een tv decoder aangesloten en als je je 'andere 2 decoders' aan wilt sluiten krijg je een foutmelding

Hoeveel decoders zitten er totaal in je abonnement? Als dat 2 is zal het nooit lukken een 3e decoder te activeren zonder daar een aanvullend abo op te nemen en is de foutmelding verklaarbaar.

De oude Motorola's ondersteunen inderdaad geen Netflix, daar kun je een vervangende bruikleendecoder voor krijgen bij KPN, gewoon even bellen.

 


Dank voor je reactie.

Ik heb 3 decoders in me abbonenement zitten dus dat zou goed moeten komen.

Moet ik daar gewoon de klantenservice voor bellen.

Die blijven hameren dat ik het moet regelen via de netflix tool of hoe je het ook mag noemen.

Ik had ook niet echt een persoon denk ik aan de lijn die ook masr iets wo u meedenken en uit narrigheid heb ik op een gegeven moment de telefoon er op gegooid.

Maar toch bedankt voor je antwoord


Hallo @Spooky74 bij verouderde decoders worden deze door KPN omgeruild zoals ik al eerder schreef.

Wacht s.v.p. de reactie van een moderator af.

Vul in je persoonlijke profiel je aanvullende NAW-gegevens in inclusief de nummers van de betreffende decoders, dan kan een moderator daar vast mee aan de slag.

Als je een smart-tv hebt heeft deze ook de Netflix-app en zou je alvast rechtstreeks via de tv-app kunnen kijken.

Succes.

 


Ik ga rustig wachten op een moderator.

 


Beste @Spooky74 

je kunt met deze servicetool de TV ontvanger om te ruilen. Dan hoef je niet te wachten op een moderator. Mocht deze niet werken, dan kun je het ook nog via de chat proberen. 😉


Beste @Spooky74, welkom! Ik zie dat er een ticket voor je aangemaakt is voor wat betreft de ontvangers. Hopelijk wordt het probleem daar snel mee opgelost! Zijn er al twee nieuwe afstandsbedieningen gestuurd? Zo niet, dan vraag ik deze voor je aan. 


Er zijn nog geen afstandbedieningen verstuurd.

Alvast bedankt


Bij dezen dan: er zijn twee nieuwe naar je onderweg! Mochten wij nog iets voor je kunnen doen na het ticket wat voor je is aangemaakt, laat je het me dan weten? Ik help je er graag verder mee. 


Bedankt voor het regelen van de afstandbedieninge