Skip to main content

Beste KPN,

Twee vragen:

  1. Mijn 5202 is defect. Opstarten geeft beeld maar daarna hapert het beeld en geluid. Hij pakt soms wel een zender, want dat zie ik nog net in de enkele frames die te zien zijn en ik hoor soms wat geluid, maar verder valt er niet te kijken. Ik heb nu uit noodzaak een van mijn andere ontvanger moeten inzetten. Die zijn helaas niet 4k overigens. Ik heb trouwens kabels en poorten gewisseld om eea uit te sluiten. Helaas.
  2. Waarom heb ik maar een 4k ontvanger gekregen eigenlijk? Het stoort me eigenlijk best veel dat ik op mijn andere tv’s niet het totale aanbod van mijn abo kan zien.

Hartelijke groet

@maxhbo vreemd dat je niet het totale aanbod van je abo kan bekijken op je andere televisies. Heb je al gekeken of je abonneenummer op al je TV ontvangers hetzelfde zijn? Daarnaast bij een defecte TV ontvanger bel 0800-0402 (KPN klantenservice gratis) voor omruilen. 


@maxhbo

Zit er een DVS tussen?

Dat kan de oorzaak zijn.

Beste is met vaste kabels en een DVS verbruikt ook nog eens heel veel energie (volksmond stroom).

 

Andere optie is de nieuwe KPN tv+ box (7022), die werkt perfect via WIFI.

 

P.D.

0800-0402 is gratis.


  1. Hij is gewoon kapot. Aannemelijk gemaakt door argumentatie. Ik heb ook geen wireless over tuinslang of internet via rooksignalen etc dus daar ligt het ook niet aan joop ;)
  2. Ik heb 1 x 4k ontvanger gekregen waarmee is dus maar op 1 ontvanger 4k kan kijken. Wat is daar vreemd aan? Ik vraag mij af waarom al mijn ontvangers niet 4k zijn zodat ik mijn aanbod op alle ontvangers in 4k kan zien. Is dat een foutje of gewoon een finaniceel ding waar ik niet bewust van ben of weet ik veel wat. You tell me.

Ga nou maar niet uit van de excessen. Dat is echt het beste. Goede service wordt beloond.

Dank voor de tip om te bellen. Ik vraag mij af wie deze antwoorden geeft eigenlijk want KPN zelf zegt dit soort dingen toch niet zomaar? Aparte service. Wel van deze tijd, dat wel.

Dus; kan dit gewoon online met mij geregeld worden of moet ik nu echt gaan bellen?

Hartelijke groeten

 


@maxhbo 

Dank voor je reactie.

Maar sorry, ik ben net zoals jij klant bij KPN.

 

Vul je profiel van dit forum zo compleet mogelijk in.

Dan kan een moderater (KPN medewerker) het voor je nakijken en erop terugkomen.

Kan enkele dagen duren i.v.m. drukte.

 

Of je kan gratis 0800-0402 bellen. 


thanks joop en ik waardeer je reactie. ik wacht het even af en anders maar even bellen.


Hi @maxhbo, ik zie dat je inmiddels een overstap naar een andere provider in gang hebt gezet en dat vind ik jammer 🙁 Als je echter niet meer tevreden bent met je abonnement, snap ik dat je deze keuze hebt gemaakt!

Zou je ons nog een kans willen geven als ik er voor zorg dat je een vervangende 5202 ontvangt?