Skip to main content
Beantwoord

VIP2952 geeft tijd niet meer aan

• November 28, 2020
  • 3 reacties
  • 229 keer bekeken

Goedendag, sinds oktober 2018 gebruiken wij de Arris STB (was Telfort, nu KPN). Het valt me op dat de STB als hij is uitgeschakeld, geen tijd meer aangeeft. Ik heb de Arris gereset met nieuwe software. Zou dat er mee te maken kunnen hebben? Het is geen halszaak, vind het wel vreemd/jammer... 

Groet, Opa KeesT 

Beste antwoord door Dennis Overbeek

Beste @Opa KeesT 

Om de klok weer aan te zetten doe je het volgende:

• Druk op MENU → instellingen → Stand-by

Laat het maar even weten of het gelukt is. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Dennis Overbeek
Wijsgeer

Beste @Opa KeesT 

Om de klok weer aan te zetten doe je het volgende:

• Druk op MENU → instellingen → Stand-by

Laat het maar even weten of het gelukt is. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 29, 2020

Goedendag, sinds oktober 2018 gebruiken wij de Arris STB (was Telfort, nu KPN). Het valt me op dat de STB als hij is uitgeschakeld, geen tijd meer aangeeft. Ik heb de Arris gereset met nieuwe software. Zou dat er mee te maken kunnen hebben? Het is geen halszaak, vind het wel vreemd/jammer... 

Groet, Opa KeesT 

Yes! Zo simpel kan het zijn, dus. Hartstikke bedankt voor de snelle reactie

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 30, 2020

Groet, Opa KeesT 

Yes! Zo simpel kan het zijn, dus. Hartstikke bedankt voor de snelle reactie