Skip to main content

Teruggezet op fabrieksinstellingen, geen interferentie van apparaten in de buurt. Nog steeds spontane resets midden in het kijken. Watskeburt? 

Watskeburt??

 

Heb je hem bekabeld of met draadloze dingen aangesloten?

Dat restarten na het nieuwe menu had ik in het begin ook een paar keer, nu is het gelukkig bij ons over. 


Heb je hem bekabeld of met draadloze dingen aangesloten?

Bekabeld rechtstreeks op modem met die mooie lange witte kabel die er indertijd bij zat.


@Reacherverder geen internetproblemen?

Als het alleen de tv-ontvanger is zou het wel eens aan het nieuwe menu kunnen liggen. Verouderde apparatuur kan in aanmerking komen voor een wissel, zie volgende link: Servicetool apparatuurwissel


@Reacherverder geen internetproblemen?

Als het alleen de tv-ontvanger is zou het wel eens aan het nieuwe menu kunnen liggen. Verouderde apparatuur kan in aanmerking komen voor een wissel, zie volgende link: Servicetool apparatuurwissel

Kijk, dat zou mooi zijn, als de link zou werken :wink:
Internet werkt verder als een zonnetje.


@Reacher de link moet deze zijn

Ik ben alleen bang dat jij niet in aanmerking komt om je tv-ontvanger te wisselen. Deze voldoet nog steeds.

Wat mij wel opvalt is dat je op het forum leest dat de V2952v2 vaak last heeft van vastlopers of dat de ontvanger zichzelf herstart sinds de update van het menu. Ikzelf heb hier ook last van. Bij mij is de ontvanger inmiddels 4 keer vastgelopen sinds de update.


@Reacher de link moet deze zijn

Ik ben alleen bang dat jij niet in aanmerking komt om je tv-ontvanger te wisselen. Deze voldoet nog steeds.

Nou, elke dag spontane resets is niet echt voldoen.


Het enige dat je nog kan doen is wachten op antwoord van een moderator of bellen met KPN op 0800-0402.

Of we moeten wachten op een software update en hopen dat de problemen dan over zijn. Het is vrij irritant dat midden in een tv programma ineens je tv ontvanger spontaan herstart.


@Reacher de link moet deze zijn

Ik ben alleen bang dat jij niet in aanmerking komt om je tv-ontvanger te wisselen. Deze voldoet nog steeds.

Ha, dank voor link! :thumbsup:
Resultaat: “Uit onze meting blijkt dat je Experia Box en de tv-ontvanger(s) geschikt is. Het maken van een omruilafspraak is niet nodig.” Ik ga zo even bellen. :relaxed:


@Reacherverder geen internetproblemen?

Als het alleen de tv-ontvanger is zou het wel eens aan het nieuwe menu kunnen liggen. Verouderde apparatuur kan in aanmerking komen voor een wissel, zie volgende link: Servicetool apparatuurwissel

Kijk, dat zou mooi zijn, als de link zou werken :wink:
Internet werkt verder als een zonnetje.


htm# vergeten, ik had 'm al aangepast maar kennelijk was je me voor :wink:


KPN gaat een nieuwe opsturen na een prettig snel verlopen chat. Hij kon niet zeggen welk model...


KPN gaat een nieuwe opsturen na een prettig snel verlopen chat. Hij kon niet zeggen welk model...


Ik hoop voor jou een 4k ontvanger. Deze zijn lekker snel icm het nieuwe menu


Volgens een medewerkster van KPN wordt e.e.a. veroorzaakt door een software-bug, die snel verholpen zal worden. Zij beloofde mij per email op de hoogte te houden van een mogelijke fix, maar helaas .......


Stuur mij dan ook zsm 2 van die nieuwsten op zodat ik besluit om bij jullie te blijven.

 

Deze situatie is te belachelijk voor woorden al die tij.