Skip to main content

Sinds vandaag heb ik een VIP5202. Hoe kan ik het abonnementnummer hiervan wijzigen?

Hoe kom je aan die ontvanger? Want als er al een nummer in staat dan klopt er iets niet. Als je de ontvanger gehad hebt van iemand of op marktplaats hebben gekocht dat gaat ie het nooit doen.


KPN monteur is vandaag geweest en heeft na onderzoek dit kastje achter gelaten omdat ik hiermee TV signaal heb. Echter vanavond merkte ik dat en een ander nummer is staat. Dus dat wil ik terugzetten naar mij eigen nummer.


Hallo @Jaap D,

Slordig dat het kastje niet is afgemeld en er dus data van een andere klant in staat. Ik kan voor je proberen even te vragen bij moderators of dit kastje voor je afgemeld kan worden. Heb je je gegevens al ingevoerd in je profiel?


Net gedaan


@Jaap D Het kastje is dan inderdaad niet goed gereset. Zou je het serienummer van het kastje ook kunnen toevoegen aan je profiel? Dan controleer ik even of deze wel overeenkomt met wat in het systeem staat. Ik zal het kastje dan administratief verwijderen en opnieuw toevoegen. Dan begint de hele installatie (als het goed is) opnieuw. 


serienummer is: (...) en nu staat dit op abonnement (...) 

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


@Jaap D Is het probleem inmiddels opgelost? Ik zie namelijk dat dit topic is ondergesneeuwd en ik niet meer heb gereageerd. Laat het maar weten als ik nog iets voor je kan betekenen. :slight_smile:


Zo @Lisa, dan was het wel heel erg, als je onderwater ook nog is ingesneeuwd raakt. :thinking:


@ChrisWissink Haha, ik heb ‘boven water halen’ en ‘ondergesneeuwd raken’ per ongelijk gecombineerd. Aan creativiteit ontbreekt het in ieder geval niet. 
Bedankt voor benoemen Chris! Ik heb het aangepast. 


hallo Lisa,  Net nog even geprobeerd, nog niet opgelost. Ik ben weer overgegaan naar het oude kastje en deze werkt weer goed na de software update. Dit laatste werd niet volledig gedaan toen de monteur er was. Enkele dagen later wel en voor het eerst ook HD kwaliteit. We kijken weer met ons eigen nummer en zien onze opnames weer.  De VIP5202 blijft voorlopig ongebruikt.


Reageer