Skip to main content

Goedendag,

kan een Kpn forum medewerker mij wel helpen?

ik zou graag een witte (nieuwe) bluetooth afstandsbediening voor de VIP 5202 willen bestellen omdat mij huidige afstandbediening defect is en enkele knoppen niet werken.

 

ik lees hier verschillende verhalen over moeilijk te bestellen (vervangen) afstandsbediening voor de VIP5202.

ik ervaar hetzelfde wanneer ik klik op nieuwe afstandbediening bestellen dan krijg je onderstaande screenshot.

men verwijst om telefonisch contact op te nemen echter de telefoon robot die er achter zit verwijst ook mij steeds door naar de internet site.

 

mijn producten zijn gekoppeld in mijn KPN en voor andere type tv ontvangers zullen de afstandsbedieningen echt wel eenvoudig te bestellen zijn conform ontwikkelde koppeling.Er wordt niet voor niets verwezen naar “Heb je een VIP5202 neem dan telefonisch contact op” echter de stappen die je moet doorlopen om een medewerker te spreken te krijgen dat is niet te doen, je wordt snel verwezen naar de internetsite en de verbinding verbreekt automatisch.

 

met vriendelijke groet,

SteLin

 

 

Hi @SteLin!

Jammer dat je in deze loop terecht bent gekomen, verre van handig zo! Ik ga hier intern even een melding van maken én er is een nieuwe afstandsbediening naar jullie onderweg :slight_smile:


Hoi Maja

dankjewel weer


Graag gedaan!


Goedendag, mijn afstandbediening is ook kapot maar ik kan nergens een nieuwe bestellen, het gaat om de bovengenoemde afstandbediening. Graag reactie, gr sietse 


Goedendag, mijn afstandbediening is ook kapot maar ik kan nergens een nieuwe bestellen, het gaat om de bovengenoemde afstandbediening. Graag reactie, gr sietse 

Hallo @Mijnafstandbedieningd een AB voor de 5202 kun je alleen telefonisch bestellen, morgen even bellen met 0800 0402.

 


Goedendag, zojuist het nummer gebeld zoals aangegeven, het menu doorgelopen en uiteindelijk een sms ontvangen met een link om op dezelfde website terecht te komen om weer het nummer te bellen. Kortom je blijft het bos ingestuurd worden zonder dat er een oplossing is.  graag een oplossing, aan de eerder genoemde Berichten hierboven is dit probleem blijkbaar al langer zo. 


Hallo @Mijnafstandbedieningd tijdens het bellen heb je ook de mogelijkheid wat in te spreken, zeg dan bijvoorbeeld afstandsbediening defect.

 


Goedendag, dat heb ik gedaan, vervolgens is er ook benoemd dat ik een sms link krijg naar een website, als ik dan weer op die link druk wordt er verwezen naar het nummer dat ik zojuist gebeld heb. 

 


Hmm, dit schiet niet echt op dus @Mijnafstandbedieningd 😣

Wat scheelt er precies aan met de afstandsbediening? Doet hij helemaal niets meer of werken bepaalde opties niet (meer) goed? In het laatste geval kan het ook  zijn dat je afstandsbediening niet helemaal goed gekoppeld is aan je tv, en dan is vervangen niet nodig omdat opnieuw koppelen het probleem ook al oplost 😊 Ik wil je aanraden om voor de instructie daarvan een kijkje te nemen in het volgende artikel: