Skip to main content

Kan ik een Vip5202 met een Telfort abbo gebruiken ?

Daarvoor moet u bij Telfort zijn, niet hier. Dit forum is van KPN. En KPN is geen Telfort. 


Klopt, maar Telfort en KPN gaan / of zijn toch samen !!


Klopt, maar Telfort en KPN gaan / of zijn toch samen !!

Daarvoor moet u bij Telfort zijn, niet hier. Dit forum is van KPN. En KPN is geen Telfort. 

Nick, 

Telfort is van KPN en dit is een open forum gerund door KPN. Het is niet uitsluitend toegangkellijk voor KPN abonnees. Ik had dezelfde fout als jij gemaakt, maar Bart wees mij daar een keer terecht op. 

Dus er is niets op tegen om mrvigor te helpen als je het antwoord op zijn vraag weet. 

 


Allen, ik heb de reacties die geen constructieve bijdrage leveren aan dit topic verwijderd. De discussie zorgt ervoor dat het daadwerkelijke antwoord ondergesneeuwd raakt. Zoals Bart eerder ook aan @CorL heeft uitgelegd is dit een openbaar forum. Dit is niet uitsluitend toegankelijk voor KPN-klanten. Algemene vragen als deze kunnen we hier dus prima (proberen te) beantwoorden. 

@mrvigor, om je vraag te beantwoorden: als je iTV hebt bij Telfort, dan ontvang je (net als bij KPN) tv-ontvangers in bruikleen. Het aansluiten van extern verkregen apparatuur is dan ook niet aan te raden. Gezien we nu nog twee verschillende providers zijn, verschillen we ook op een aantal punten. Zo zit er verschil tussen Telfort en KPN software. Voor de Arris VIP5202 is nooit Telfort-software uitgebracht, omdat Telfort die tv-ontvanger niet levert. Ik zou je daarom adviseren de door Telfort geleverde tv-ontvangers te gebruiken. 


Hallo @mrvigor. Ik heb geen reactie meer van je gezien. Ik ga er daarom van uit dat je vraag zo is beantwoord. Laat het gerust weten als je toch nog ergens vragen over hebt. 


Reageer