Skip to main content

Heb sinds vandaag storing in tv kastje vip 5202, code 843 alle storingsreacties nagelopen, geen beeld, gebeld met klantenservice, ene Sebas, resulteerde in helemaal niets, deed een voorstel wat me 80 euro zou kosten terwijl ik aangaf dat ik vermoedde dat het kastje niet werkt. Kan niet uit met de afstandbediening en ook niet met de uitknop! Wordt hier echt een beetje simpel van. Heb al maanden heibel met een wifi manager die niet werkt en nu na 6 maanden klant te zijn weigert mn tv kastje dienst. Kan dus nog wel Netflix en HBO enzo zien maar gewoon tv ho maar. Beetje achterlijk, m'n korting is afgelopen, betaal volle mep maar geen tv 😱. Zou het toch wel fijn vinden als dit opgelost zou worden

 

*Admin: eigen topic voor vraag gemaakt aorigineel topic]

Dat schiet niet op zeg. Is de tv ontvanger met een kabel aangesloten op het modem?


Is via van die plugs aangesloten via het electriciteitsnet


Dat antwoord zag ik al aankomen.  Die moet je niet gebruiken hoor. Waardeloze dingen. Acht van de tien keer geven ze problemen. Data verstuur je met een utp kabel en niet via een stroomkabel.  Verbind de ontvanger maar met een utp kabel aan het modem en hij doet het.


Jaaaah helemaal geweldig, een kabel van 15 meter door je wwoonkamer, 🤮het heeft t 6 maanden gedaan en dan opeens niet dus??

 


Heb sinds vandaag storing in tv kastje vip 5202, code 843 alle storingsreacties nagelopen, geen beeld, gebeld met klantenservice, ene Sebas, resulteerde in helemaal niets, deed een voorstel wat me 80 euro zou kosten terwijl ik aangaf dat ik vermoedde dat het kastje niet werkt. Kan niet uit met de afstandbediening en ook niet met de uitknop! Wordt hier echt een beetje simpel van. Heb al maanden heibel met een wifi manager die niet werkt en nu na 6 maanden klant te zijn weigert mn tv kastje dienst. Kan dus nog wel Netflix en HBO enzo betaal volle mep maar geen tv 😱

Hier sinds vandaag ook weer, op alle tv's. Vorige maand al steeds geen wifi, met gevolg dat ik mb's moest BIJKOPEN 😡. En een maand of 3 terug dagen geen tv kunnen kijken. Superwifi's die om de haverklap het niet doen. Ben er echt zo klaar mee. Ik betaal 97,30 pm voor zooi. 

 


Is toch te gek voor woorden: betalen en niets krijgen #kpn


Nou idd. Het zou toch wel eens billijk zijn om een compensatie te gaan geven. Het erge is nog dat het nooit aan hun ligt. Ook bij zoeken naar storingen is er niks. De enige oplossing waar ze mee komen is bekabelen grappenmakers. Maar wel dure devolo"s en superwifi's laten aanschaffen. Woest ben ik. 


Een monteur kost niets en je krijgt compensatie als het probleem  wordt veroorzaakt door iets in het kpndomein. Dus tussen de centrale en het modem. Alles wat na het modem komt us voor jezelf.  Dat je Devolo's wil gebruiken is een eigen keuze. 


Hi @Sawa, balen dat dit zoveel frustratie oplevert zeg 🙁

Je hebt aangegeven dat je nog wel Netflix en HBO kunt zien, op welke manier doe je dat? Gebruik je daarvoor de apps van je smart tv? Of ben je aan het casten?

Als dit via de apps van je tv zelf gaat: hoe heb je de tv verbonden met het internet? Via de wifi of via dezelfde aansluiting als je tv-ontvanger?

En misschien ten overvloede, maar heb je de ontvanger al eens een ‘frisse start’ gegeven?


Kijken idd nu via de apps van de smart tv hebben daar nu ook ITV op, is toch anders. Frisse start heeft het ook al gehad, gaan het kastje nu omruilen in de KPN store. Hopenlijk is het dan verholpen. 


Inmiddels het nieuwe tv kastje succesvol geïnstalleerd, hoera, we hebben tv en hoera in tegenstelling tot wat de klantenservice dacht, ligt het dus niet aan de dvs kastjes 😄


Fijn dat is opgelost.  Zorg ervoor dat je de dvs regelmatig controleert op updates anders zien we je binnenkort weer. 


Inmiddels het nieuwe tv kastje succesvol geïnstalleerd, hoera, we hebben tv en hoera in tegenstelling tot wat de klantenservice dacht, ligt het dus niet aan de dvs kastjes 😄

Ah helemaal top! Ik had zelf naar aanleiding van je verhaal eerder het idee dat het toch niet helemaal lekker liep met deze specifieke ontvanger en was van plan hem om te ruilen als de frisse start niet zou helpen. Heel fijn dat jullie al naar de KPN winkel zijn geweest zodat jullie direct een nieuwe hebben, dat scheelt weer gedoe met pakketjes via de post 😊