Skip to main content

Help, behalve dat KPN mijn tv en soundbar niet ondersteund wil nu de tv niet meer opstarten.
Al uren verprutst met reset modem/kastje/nieuwe kabels/etc etc.
Kom niet verder dan de 85% melding.
Heb abbo sinds vrijdag en nu al drie dagen ellende.
Iemand die dit probleem kent en een oplossing weet?
Alle stappen uit help etc lossen het niet op.

Is dit iets dat het support team kan oplossen?
Of is kastje kapot?


Hoe is jouw TV ontvanger aangesloten op jouw Experia/KPN Box?

Je zegt dat jouw TV niet ondersteund wordt door KPN?

Ik krijg het gevoel dat dit net anders ligt en dat jouw KPN afstandsbediening nog geconfigureerd is voor jouw televisie en soundbar.


Hoi @wjb.

Ik bedoel dat het instellen van het infrarood deel van de afstandsbediening niet lukt omdat de codes niet werken voor mijn Philips pos9002 tv. Heb tijdelijke een universele IR afstandsbediening online gekocht die zowel de vip5202 als ook mijn tv ondersteund. De conculega had totaal geen moeite om die codes te zenden.  Beetje jammer dat zo'n mooie afstandsbediening van KPN nu nutteloos is voor mij. 

Heb glasvezel - Experia12 - vip5202 (Direct aangesloten op Experia)

Maar echte probleem is dat de vip5202 het vertikt om nog langer door te starten.
De hele ochtend geen probleem. Toen paar uur later stroom eraf gehaald om adapter in ander stopcontact te zetten en vanaf dat moment geen tv meer kunnen kijken,


Dan hoop ik dat er snel een moderator zal reageren om met je mee te kijken.

Je zou ook morgen met de klantenservice kunnen bellen op 0800-0402 en kijken of ze die TV ontvanger om kunnen ruilen.


Ja inderdaad, ben na twintig jaar overgestapt naar KPN en dit is kennelijk hun wraak 😂
Ga morgen zeker bellen, beetje jammer dat het net in weekend stuk ging.
Nog bedankt voor je advies @wjb.


Wacht sinds vanochtend 9 uur op telefonisch antwoord van KPN support…..
Vooralsnog geen oplossing, we wachten af.


Maar eens opnieuw gebeld om 15:00, dit keer een KPN medewerkster die bekend was met het probleem en samen de stappen uitgevoerd om de 5202 weer aangemeld te krijgen.

Dame had gegevens uit systeem verwijderd om aanmelding opnieuw door te voeren.
Ik kan weer tv kijken 👍