Skip to main content
Beantwoord

VIP5202: Naam wijzigen, met gebruik van hoofdletters, kleine letters en/of speciale karakters?

• January 16, 2021
  • 5 reacties
  • 716 keer bekeken

Forum|alt.badge.img+4

Hoi,

Is het mogelijk de netwerknaam van de VIP5202 te veranderen en gebruik te maken van hoofdletters, kleine letters en/of speciale karakters? Het lijkt of het alleen de eerste letter gebruik kan maken van een hoofdletter, en de overige letters automatisch van een klein letter gebruik maken. Speciale karakters lijken helemaal niet toegestaan zijn. :sweat:

Met vriendelijke groet,
Dennis.

Beste antwoord door Rutger van KPN

@dmutsaers Ik heb ondertussen meer informatie ontvangen en sinds de laatste wijzigingen is het inderdaad alleen nog mogelijk om de eerste letter met een hoofdletter aan te duiden. 

De rest worden dan automatisch kleine letters. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

• January 16, 2021

Da’s nou precies wat ik me ook al afvroeg. Ik volg het met belangstelling 👍

Rutger van KPN
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+15

@dmutsaers @PolarMonk Welkom op het forum. 

Het is mogelijk om je tv ontvanger een naam te geven. Hierbij kun je gebruik maken van kleine letters, hoofdletters en cijfers. Speciale tekens zijn inderdaad niet toegestaan. 

Forum|alt.badge.img+4
  • Auteur
  • Slimmerik
  • January 24, 2021

Hoi @Rutger_ ,

Kun jij ook vertellen hoe ik dan aangeef wat een HOOFD letter of kleine letter moet zijn?

Rutger van KPN
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+15

@dmutsaers Excuus, dit is gister getest door een collega. Hij kon nog gebruik maken van meerdere hoofdletters, vandaag probeert hij dit weer en is dit niet meer mogelijk. 

Ik heb navraag gedaan bij mijn collega's of dit een wijziging bij de laatste software versie is geweest. Zodra ik meer info heb zal ik het hier delen! 

Rutger van KPN
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+15
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • January 30, 2021

@dmutsaers Ik heb ondertussen meer informatie ontvangen en sinds de laatste wijzigingen is het inderdaad alleen nog mogelijk om de eerste letter met een hoofdletter aan te duiden. 

De rest worden dan automatisch kleine letters.