Skip to main content

kan mijn vp5202 worden vervangen door een diw7022, zodat ik een bluetooth hoofdtelefoon kan gebruiken?

 

Op dit moment werkt een bluetooth hoofdtelefoon niet goed op de DIW7022. Bij i.i.g. live televisie en radiozenders (alleen live beschikbaar) komt er geen geluid. Dus voor dat doel is het momenteel wat zinloos.

Ikzelf heb de BT hoofdtelefoon verbonden met mijn televisie (Samsung).

Je kunt naar het nieuwe KPN TV+ door naar het nieuwe abonnement te gaan. Je gaat daarbij wel een nieuw jaarcontract aan. Zelf wacht ik tot de kinderziektes eruit zijn. Op dit moment is de 5202 nog de beste n.m.m.


Dank voor uw reactie; ik wacht dan nog maar even af


Als het goed is, kan je het zelf na 1 april via MIJNKPN regelen.

 

Maar het is inderdaad het beste te wachten totdat er enkele updates zijn geweest.😉😊


Goede tip; bedankt


Goede vraag @jfhp. Je kunt alleen een TV+ Box krijgen als je ook overgaat naar de nieuwe abonnementsvorm (dit betekent ook een nieuw jaarcontract). De meeste klanten kunnen dit al via hun MijnKPN regelen door daar te kiezen voor abonnement aanpassen. Als dit bij jou niet zo is, dan kan het door contact op te nemen met de klantenservice (0800-0402, gratis).

 

Wel is wat Peter aangeeft inderdaad een dingetje op dit moment:

Op dit moment werkt een bluetooth hoofdtelefoon niet goed op de DIW7022. Bij i.i.g. live televisie en radiozenders (alleen live beschikbaar) komt er geen geluid. Dus voor dat doel is het momenteel wat zinloos.

 

Dus als het jouw voornamelijk gaat om het via bluetooth gebruiken van een headset, dan zou ik nog even wachten inderdaad. 


Beste Erik,

dank voor je reactie.

Omdat ik wat slecht horend ben is de hoofdtelefoon aansluiting voor mij eigenlijk het enig belangrijke aspect;  je suggestie om nog maar even te wachten volg ik dan ook maar op.

Hopelijk krijg ik nieuws wanneer e.e.a. naar behorenwerkt.


Het bluetooth issue staat vermeld in onze lijst met bekende bevindingen, @jfhp. We updaten die lijst als iets opgelost is, dus als je dat in de gaten houdt ben je op de hoogte als het wel kan :)