Skip to main content

Momenteel heb ik in de avond meestal vlekken in mijn itv 2260 lijkt te komen door uitzending.

Kunnen we dit oplossen 

 

Admin: Eigen topic aangemaakt voor je vraag, afgesplitst van dit topic. 

Hi @An K, welkom op het forum. 

Begrijp ik het goed dat je beeld verder altijd goed is behalve in de avond? Is dat in de avond op alle zenders of alleen op bepaalde zenders? Zou je hier ook een foto willen plaatsen van wat je precies ziet? Dan heb ik er ook een beeld bij. 

Ik hoor graag van je. 


 


Dankjewel, zou je ook willen antwoorden op mijn andere vragen? 

Hi @An K, welkom op het forum. 

Begrijp ik het goed dat je beeld verder altijd goed is behalve in de avond? Is dat in de avond op alle zenders of alleen op bepaalde zenders? Zou je hier ook een foto willen plaatsen van wat je precies ziet? Dan heb ik er ook een beeld bij. 

Ik hoor graag van je. 

Heb je dit in de avond ook bijvoorbeeld als je dvd kijkt via de dvd speler of via een andere app op de Smart tv zelf? En mag ik ook weten welke ontvanger je hebt? Of kijk je via de Smart TV app van ons?


Das niet best. Even contact opnemen met de leverancier want je hebt zeker nog garantie op je Philips televisie. 


2260 ik heb het niet bij streaming via apps 


Duidelijk, dan ligt het niet aan de televisie. Zou je de ontvanger een frisse herstart willen geven? Mocht dat niet helpen, zou je ook een andere HDMI kabel willen proberen voor de zekerheid? 


Installeer eens de KPN iTV app op die tv. En kijk of je het dan hebt? 

Heb je het dan niet dan ben ik meer geneigd niet naar de tv zelf te wijzen. 

Ook een goede test is een ander apparaat via een hdmi ingang van de tv gebruiken. Je hebt vast wel een laptop. Die hebben vrijwel allemaal een HDMI uitgang.


Duidelijk, dan ligt het niet aan de televisie. Zou je de ontvanger een frisse herstart willen geven? Mocht dat niet helpen, zou je ook een andere HDMI kabel willen proberen voor de zekerheid? 

Frisse herstart gedaan! Nu afwachten en anders zonodig nieuwe hdmi kabel proberen.


Duidelijk, dan ligt het niet aan de televisie. Zou je de ontvanger een frisse herstart willen geven? Mocht dat niet helpen, zou je ook een andere HDMI kabel willen proberen voor de zekerheid? 

Frisse herstart gedaan! Nu afwachten en anders zonodig nieuwe hdmi kabel proberen.

Laat het me weten.