Skip to main content

Ik heb nog een oude Arcadyan HBM2260 welke gisteren plotseling de geest heeft gegeven, nou ja eigenlijk de meegeleverde adapter, deze maakt een licht piepend en krakend geluid. Het groen lampje gaat héél even aan wanneer ik de TV-ontvanger inschakel, maar gaat ook meteen weer uit. Net of hij niet voldoende stroom levert.

Ik heb zojuist even geprobeerd met de adapter van een Intel NUC (tijdelijke oplossing) welke dezelfde aansluiting heeft en dan werkt de TV-ontvanger wel.

Wat kan ik nu het beste doen? Laten omwisselen via https://www.kpn.com/service/televisie/servicetool-apparatuur-wissel.htm

 

Hoi @RvdHout ,

Een moderator kan een nieuwe adapter opsturen.Vul dan wel even je profiel in.

De omruiltool zal niet werken omdat deze ontvanger niet verouderd is.


Dag @martijn197108,

Bedankt voor je antwoord, ik had m'n profiel grotendeels ingevuld, maar heb nog even wat gegevens aangevuld, met name betreft de TV-ontvanger

 

Nu gewoon wachten tot een moderator dit bericht oppikt?


 

Nu gewoon wachten tot een moderator dit bericht oppikt?

Ja, dat klopt!Meestal duurt dat een dag of 2.


Goedemiddag of gratis bellen 0800 0402 kpn dat gaat sneller 😀👍🤘


Goedemiddag @RvdHout! Ik ben eindelijk aan jouw topic toegekomen!

Heel erg fijn dat je alle benodigde gegevens (klantnummer, serienummer van de betreffende ontvanger + 6 nummer) ingevuld hebt in jouw Forum profiel, zo heb ik direct een omruilafspraak voor jou in orde kunnen maken!

Er wordt een nieuwe stroomadapter naar een PostNL servicepunt bij jou in de buurt gestuurd. Deze ligt vanaf dinsdag 07 juni 2022 na 14:30 uur voor jou klaar en blijft 7 dagen liggen voordat deze retour afzender gestuurd wordt.
Je ontvangt een SMS zodra de bezorger het pakketje daar afgeleverd heeft.

Vergeet niet om jouw legitimatiebewijs mee te nemen. Deze omruilafspraak wordt nog bevestigd per e-mail en SMS.


*Admin: edit antwoord (eendefecte voedingsadapter hoeft niet ingeleverd te worden bij een omruilafspraak)


@Shyrin_ 

Bedankt, de stroomadapter is inmiddels opgehaald, qua omruilafspraak is er waarschijnlijk iets fout gegaan, bij postnl punt wisten ze namelijk van niets. Vanmiddag staat er hier inzamelingspunt klein elektrisch afval om de hoek, zal ik de oude (defecte) adapter daar gewoon naar toe brengen? 


Hoi @RvdHout ,

Naar mijn weten is het ook geen omruil en mag je met de oude adapter doen wat je zelf wilt, de inzamel bak is natuurlijk een prima plek daarvoor!


@Shyrin_

Bedankt, de stroomadapter is inmiddels opgehaald, qua omruilafspraak is er waarschijnlijk iets fout gegaan, bij postnl punt wisten ze namelijk van niets. Vanmiddag staat er hier inzamelingspunt klein elektrisch afval om de hoek, zal ik de oude (defecte) adapter daar gewoon naar toe brengen? 

 

Inderdaad, de defecte voedingsadapter (volksmond stroom) mag gewoon bij het afval elektrische apparaten. 

Dus niet in de vuilnisbak of zo. 


@Shyrin_

Bedankt, de stroomadapter is inmiddels opgehaald, qua omruilafspraak is er waarschijnlijk iets fout gegaan, bij postnl punt wisten ze namelijk van niets. Vanmiddag staat er hier inzamelingspunt klein elektrisch afval om de hoek, zal ik de oude (defecte) adapter daar gewoon naar toe brengen? 


Super! Goede feedback, ook. Bij ons staat een stroomadapter geregistreerd als een omruil (defecte apparaat inleveren = nieuwe apparaat mee), vandaar mijn uitleg. Ik ga hier intern mee aan de slag!


Bij ons is de stroomkabel van HMBD2260 tv ontvanger kapot, hoe komen we aan een nieuwe??


Hallo @Nielsjan! Ik zou zeggen: lees het topic waaronder je nu reageert even door! 😉