Skip to main content
Beantwoord

voeding van apparaatfout controleren

  • February 26, 2020
  • 6 reacties
  • 1090 keer bekeken

BrigitteMaurits
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img

Tijdens het tv kijken valt de tv uit en krijg ik de melding 'voeding van apparaatfout controleren'.

Ik heb de Fritzbox aan en uit gezet, maar dat heeft niet geholpen.

Wat moet ik doen?

Beste antwoord door PeterG

Dat is een mededeling die door je Samsung televisie zelf te voorschijn komt. Beetje erg krom Nederlands helaas. Controleer dus het op die hdmi poort aangesloten apparaat.

Als dat de kpn decoder is… branden er überhaupt nog lampjes op? bv display, bovenkant, controlelampje op de stroomadapter

Ik krijg deze tekst als ik de ITV tv-ontvanger met de schakelaar achterop uitzet.

Ik heb de Fritzbox aan en uit gezet

Ik neem dus aan dat je ITV via XS4ALL hebt. Is ie defect dan contact opnemen met de helpdesk van XS4ALL (die hebben geen forum) om 'm om te ruilen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

  • February 26, 2020

Weet u zeker dat u op het goede forum zit?

https://zakelijkforum.kpn.com/interactieve-tv-digitenne-58


PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • February 26, 2020

Dat is een mededeling die door je Samsung televisie zelf te voorschijn komt. Beetje erg krom Nederlands helaas. Controleer dus het op die hdmi poort aangesloten apparaat.

Als dat de kpn decoder is… branden er überhaupt nog lampjes op? bv display, bovenkant, controlelampje op de stroomadapter

Ik krijg deze tekst als ik de ITV tv-ontvanger met de schakelaar achterop uitzet.

Ik heb de Fritzbox aan en uit gezet

Ik neem dus aan dat je ITV via XS4ALL hebt. Is ie defect dan contact opnemen met de helpdesk van XS4ALL (die hebben geen forum) om 'm om te ruilen.


Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • February 27, 2020

Hi @BrigitteMaurits,  wat @PeterG aangeeft klopt helemaal, ik hoop dat je er inmiddels al uit bent gekomen!


Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!


  • March 2, 2020

He Maja,

Levert KPN dit niet meer. Waarom passen ze hun website dan niet aan?

https://www.kpnwebshop.com/modems-routers/producten/fritz!box-5490-international/2?origin=2964


Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hmm, dit komt van onze zakelijke website zie ik, de zakelijke markt heeft andere producten en diensten dan de consumentenmarkt, waar dit forum voor is. Je vraag over dit apparaat kan ik dan ook niet beantwoorden. Op het zakelijke KPN forum, zullen ze hier wel meer over weten!