Skip to main content

Wij zijn tijdens onze verhuizing de Voedingstekker (12v) en de afstandsbediening van de arris ontvanger kwijt geraakt. Kan ik hier nieuwe voor bestellen en hoe werkt dat?

Hallo @Bart112233 

Lastig! Zo kun je geen TV kijken…..

Tegenwoordig is het mogelijk om zelf (gratis) een nieuwe afstandsbediening te bestellen via de website. Hiervoor dien je in te loggen met je KPN ID. Succes! 

De tool werkt niet in de “oude” versie van Edge. (wel in de nieuwe Edge Chromium).

Het icon van het oude Edge. En het icon van het nieuwe Edge Chromium.

Gebruik anders Firefox, Safari of Chrome.

Heb je jouw Internet- en TV-abonnement al gekoppeld aan jouw KPN ID? Als dit niet het geval is, krijg je een foutcode te zien.

Hoe koppel je jouw producten aan jouw KPN ID? 

  • Ga dan bovenin naar ‘Producten’.
  • Vervolgens ‘producten toevoegen’. 

Laat je even weten of het aanvragen van een nieuwe afstandsbediening is gelukt? 
 

Wat betreft die stekker? :

Die kan alleen een moderator opsturen. Ik zie dat jouw forumprofiel al gevuld is, dus dat gaat goed komen. 


Bedankt Noordzee voor je antwoord. 

Ik heb ondertussen een nieuwe afstandsbediening aangevraagd.

De voeding wacht ik even af.

 

Gr,

Bart


Hallo @Bart112233, welkom op het forum. Ik zie dat met hulp van Noordzee het al grotendeels is opgelost, klasse! :)

In ons systeem constateerde ik dat de Tv-ontvanger: VIP2952 met serienummer: M*******0416/NMC8/SLAAPKAMER is gekoppeld. Heb je een voedingadapter van een andere apparaat aan je tv-ontvanger gekoppeld toevallig? Of heb je al contact gehad met de klantenservice die je de adapter al heeft toegestuurd? 
Mocht je nog een nieuwe adapter nodig hebben, neem dan even contact op met onze klantenservice. Mijn collega's kunnen je meteen een nieuwe sturen, zorg er dan wel voor dat je tv-ontvanger niet is verbonden aan de stroom! Anders lukt het niet een nieuwe te versturen ;) 


Reageer