Skip to main content

Hallo allen,

Door verhuizen is onze voedingskabel van de ontvanger defect gegaan. We zouden graag een nieuwe ontvangen. 

Gaat om de arris vip5202

Alvast bedankt. 

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Goedemorgen beste EddyLoc92.u kan gratis bellen 0800 0402 kpn voor de defecte kabel. Dan komt het zeker weer goed succes 😀👍


Beste @EddyLoc92,

Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators. Dan kunnen ze jou een nieuwe voedingsadapter sturen voor de Arris 5202. Deze zullen ze dan naar een servicepunt bij jou in de buurt sturen. (gratis) Je kunt het ook aan de voordeur bezorgd krijgen, maar dan wordt er € 10,- in rekening gebracht, die kun je dan bij de koerier pinnen. 


Dankjulliewel wel. 
Ik heb mijn profiel aangepast. 
 

groet Eddy 


Hallo @EddyLoc92, er komt een nieuwe stroomadapter jouw kant op. Deze zal door POSTNL thuis worden bezorgd. 

@Dennis Schreve, stroomadapter wordt gewoon via de post verzonden. Hier is geen sprake van een omruiling en zodoende kost het thuis afleveren geen geld. Alleen bij omruilingen doen we het bij voorkeur via een afhaalpunt. 



@Dennis Schreve, stroomadapter wordt gewoon via de post verzonden. Hier is geen sprake van een omruiling en zodoende kost het thuis afleveren geen geld. Alleen bij omruilingen doen we het bij voorkeur via een afhaalpunt. 

@Jeroen_dB ik heb het niet over omruilen gehad:

Beste @EddyLoc92,

Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators. Dan kunnen ze jou een nieuwe voedingsadapter sturen voor de Arris 5202. Deze zullen ze dan naar een servicepunt bij jou in de buurt sturen. (gratis) Je kunt het ook aan de voordeur bezorgd krijgen, maar dan wordt er € 10,- in rekening gebracht, die kun je dan bij de koerier pinnen. 

😂😉


We doen alleen omruilingen via een servicepunt @Dennis Schreve. Een stroomadapter gaat nooit naar een servicepunt en dus kost dat ook geen geld bij een thuisbezorging. 


We doen alleen omruilingen via een servicepunt @Dennis Schreve. Een stroomadapter gaat nooit naar een servicepunt en dus kost dat ook geen geld bij een thuisbezorging. 

😂 Oké nu begrijp ik het. 😉👍🏼