Skip to main content

Hallo,

De voedingskabel va mijn itv ontvanger is stuk. Hoe bestel ik een nieuwe?

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Goedenavond @LH67! Welkom op het KPN Forum!

We hebben het over de stroomadapter van jouw TV ontvanger? Daar brandt geen lampje meer op? 

Het aanvragen van een vervangende stroomadapter kan via onze klantenservice! Let op: heb je meerdere TV ontvangers, noteer dan ook het serienummer van de TV ontvanger die nu niet meer werkt (het serienummer vindt je aan de onderkant van de TV ontvanger)!

Je kunt ons als volgt bereiken:

  • Telefonisch via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 20 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Zon en feestdagen gesloten. Voor storingen en technische problemen zijn wij altijd 24/7 bereikbaar.
  • Dezelfde openingstijden gelden ook voor onze chat. Je kunt via onze contactpagina een chat opstarten door te klikken op ‘Administratie’ en vervolgens op “Ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je kunt dan een chat starten door op ‘Naar chat’ te klikken.
  • Of via ons: vul jij jouw profiel aan met het klantnummer, postcode en huisnummer, geboortedatum van de contractant en de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is? In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt: noteer je hier het serienummer van de TV ontvanger?
    Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik voor je aan de slag kan!

Ingevuld als gevraagd


Heel fijn, dank je wel! Ik heb bij deze kosteloos een vervangende stroomadapter voor de TV ontvanger aangevraagd. Je ontvangt deze binnen 2 dagen per post!


Hartelijk dank voor deze service!!