Skip to main content

ik zie op ziggo dat ze op hun sportzender ook engels, spaans en italiaans voetbal uitzenden.

op mijn fox sport heb ik alleen duits voetbal kunnen zien en nu niets meer.

dit vind ik een hele slechte service en overweeg om over te stappen naar ziggo

 

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Hoi Anja. KPN gaat niet over de programering van Fox sports. Op Fox zijn competities te zien (o.a. de Nederlandse die nog moet beginnen) die niet te zien zijn op Ziggosport. Verwarrend is dat het zenderpakket dat vroeger Sport1 heette nu Ziggosport heet (dit doordat ze het zelfde moederbedrijf hebben) om alle competities te kunnen volgen hoef je dus ook niet over te stappen, je kunt gewoon Ziggosport toevoegen  aan je pakket.


Tja, Ziggo Sport is ook bij KPN beschikbaar. Daar hoef je niet meteen voor over te stappen natuurlijk. Fox Sports heeft nu eenmaal die rechten niet, alleen Nederlands en Duits voetbal. Duits heeft Ziggo sport uiteraard dan weer niet. Ziggo sport heeft ook MLS niet. Wat Ziggo sport heeft heeft Fox Sports niet en andersom.

KPN geeft 1 zender (v.d. 6) van Fox sports vrij door. Ziggo geeft 1 zender (v.d. 6) van Ziggo Sport door via het basispakket.

KPN geeft zenders door en bepaalt niet welke (sport)rechten zenders aankopen.


Hi @Anja1958. Welkom hier. Ik heb eigenlijk niets toe te voegen aan bovenstaande reacties. Mocht je toch nog vragen hebben dan weet je ons te vinden.


Wat is er toch vaak sprake van ‘slechte service’. Ook al heeft die service er niks mee te maken. Ik ben het ergens niet mee eens of krijg mijn zin niet dus; slechte service. Dooddoener.