Skip to main content

Lekker weer… Betaald voor een voetbalwedstrijd, maar ik kom niet op de juiste zender. Waarom kan dit niet gewoon werken? Dit is nu al de tweede keer dat dit gebeurt. Wat een flop wederom.. En hoe krijg ik mijn geld terug? Bellen naar KPN wordt onmogelijk gemaakt door oplossingen die niet werken. KPN, doe eens iets om dit te laten werken!

Om welke wedstrijd en om welk kanaal gaat het dan precies Marco? Via welke weg heb je de wedstrijd aangeschaft en heb je de ontvanger ook al even een herstart gegeven?


Het ging om de wedstrijd Utrecht-Groningen. Via menu <> Sport <> Wedstrijd geeft ie aan dat ik heb betaald. Kanaalverwijzing is -1 en bij klikken op deze knop gaat ie naar Ned1. Ontvanger ook een herstart gegeven.

Werkt niet, maar heb wel betaald.


@Marco3452BK Ai dat spijt mij om te horen Marco want ik realiseer me dat we nu aan de late kant zijn om dit nog te herstellen. Normaal zou die wedstrijd dan tussen kanaal 261 tot 271 te zien zijn. Kun je jouw gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kijk ik even.


@Marco3452BK Ai dat spijt mij om te horen Marco want ik realiseer me dat we nu aan de late kant zijn om dit nog te herstellen. Normaal zou die wedstrijd dan tussen kanaal 261 tot 271 te zien zijn. Kun je jouw gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kijk ik even.

Gebeurd..


Dank je @Marco3452BK . Ik heb even gekeken en ik kan op het eerste oog geen oorzaak vinden waarom de uitzending niet zichtbaar was. Ik zag ook dat dit in september ook al een keer misging. Ik zal dit terugkoppelen voor je. Ik heb de kosten van de wedstrijd in mindering gebracht op de factuur. Nogmaals excuses en post gerust bij verdere vragen nog even een berichtje. 


Dank je @Marco3452BK . Ik heb even gekeken en ik kan op het eerste oog geen oorzaak vinden waarom de uitzending niet zichtbaar was. Ik zag ook dat dit in september ook al een keer misging. Ik zal dit terugkoppelen voor je. Ik heb de kosten van de wedstrijd in mindering gebracht op de factuur. Nogmaals excuses en post gerust bij verdere vragen nog even een berichtje. 

Dank je