Skip to main content
Ik wil een wedstrijd via KPN bestellen maar de betaalfunctie-knop werkt niet. Is er iets over bekend?
Goedemorgen @DPP, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht.



Ik neem aan dat het gaat om een wedstrijd van vanmiddag, dus ik dacht ik pak het even snel op 😉 Er is vooralsnog geen storing hiermee bekent. Heb je het op de volgende manier geprobeerd:


  1. Zet je televisie aan, druk op je witte KPN afstandsbediening op [Menu].
  2. Kies voor sport en klik op [ok]l.
  3. Kies je wedstrijd en klik op [ok].
  4. Klik op [betaal], voer je pincode voor Interactieve TV in en druk op [ok].
  5. Vervolgens kijk je de wedstrijd zodra deze is begonnen op kanaal 260 t/m 271 (FOX Sports) en kanaal 272 t/m 283 (Ziggo Sport Totaal).

Wil je laten weten of het op deze manier gelukt is?

  1. Dat heb ik gedaan maar
Ik Klik op [betaal], en die knop is dan niet actief. Ben nu maar software aan het vernieuwen mar ben bang dat dit het niet is
En? Lukt het na de software-reset?

Zet anders de ontvanger eens 1 minuut uit met de schakelaar op de achterkant.
@DPP, oke! Ik ben inderdaad benieuwd of een reset dan werkt! Anders kan je nog proberen de wedstrijd aan te schaffen door naar die zender te gaan in de gids en op het rode knopje te drukken. Als het goed is zie je dan ook het overzicht van de wedstrijden (van bijv. de Eredivisie).
@DPP, het is inmiddels een aantal dagen later maar ik ben wel benieuwd of het uiteindelijk gelukt is! Kan je dit laten weten? 😉
@Susan_ ja het is uiteindelijk gelukt. Het is niet bekend waardoor precies maar na 3 x de software te installeren en 100 pogingen, pakte de pincode plotseling. Bedankt voor de ondersteuning!
Pfoe oke, heeft aardig wat moeite gekost dus! Maar fijn dat het wel gelukt is alsnog 😉

Reageer