Skip to main content
Beantwoord

Voetbalwedstrijd bestellen

• May 12, 2019
  • 7 reacties
  • 353 keer bekeken

Ik wil een wedstrijd via KPN bestellen maar de betaalfunctie-knop werkt niet. Is er iets over bekend?

Beste antwoord door Susan_

Goedemorgen @DPP, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht.

Ik neem aan dat het gaat om een wedstrijd van vanmiddag, dus ik dacht ik pak het even snel op 😉 Er is vooralsnog geen storing hiermee bekent. Heb je het op de volgende manier geprobeerd:
  1. Zet je televisie aan, druk op je witte KPN afstandsbediening op [Menu].
  2. Kies voor sport en klik op [ok]l.
  3. Kies je wedstrijd en klik op [ok].
  4. Klik op [betaal], voer je pincode voor Interactieve TV in en druk op [ok].
  5. Vervolgens kijk je de wedstrijd zodra deze is begonnen op kanaal 260 t/m 271 (FOX Sports) en kanaal 272 t/m 283 (Ziggo Sport Totaal).
Wil je laten weten of het op deze manier gelukt is?
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • May 12, 2019
Goedemorgen @DPP, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht.

Ik neem aan dat het gaat om een wedstrijd van vanmiddag, dus ik dacht ik pak het even snel op 😉 Er is vooralsnog geen storing hiermee bekent. Heb je het op de volgende manier geprobeerd:
  1. Zet je televisie aan, druk op je witte KPN afstandsbediening op [Menu].
  2. Kies voor sport en klik op [ok]l.
  3. Kies je wedstrijd en klik op [ok].
  4. Klik op [betaal], voer je pincode voor Interactieve TV in en druk op [ok].
  5. Vervolgens kijk je de wedstrijd zodra deze is begonnen op kanaal 260 t/m 271 (FOX Sports) en kanaal 272 t/m 283 (Ziggo Sport Totaal).
Wil je laten weten of het op deze manier gelukt is?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 12, 2019
  1. Dat heb ik gedaan maar
Ik Klik op [betaal], en die knop is dan niet actief. Ben nu maar software aan het vernieuwen mar ben bang dat dit het niet is

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • May 12, 2019
En? Lukt het na de software-reset?
Zet anders de ontvanger eens 1 minuut uit met de schakelaar op de achterkant.

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • May 12, 2019
@DPP, oke! Ik ben inderdaad benieuwd of een reset dan werkt! Anders kan je nog proberen de wedstrijd aan te schaffen door naar die zender te gaan in de gids en op het rode knopje te drukken. Als het goed is zie je dan ook het overzicht van de wedstrijden (van bijv. de Eredivisie).

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • May 17, 2019
@DPP, het is inmiddels een aantal dagen later maar ik ben wel benieuwd of het uiteindelijk gelukt is! Kan je dit laten weten? 😉

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 19, 2019
@Susan_ ja het is uiteindelijk gelukt. Het is niet bekend waardoor precies maar na 3 x de software te installeren en 100 pogingen, pakte de pincode plotseling. Bedankt voor de ondersteuning!

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • May 21, 2019
Pfoe oke, heeft aardig wat moeite gekost dus! Maar fijn dat het wel gelukt is alsnog 😉