Skip to main content

Dacht 30 dec de voetbalwedstrijd Newcastle-Liverpool te hebben gekocht via KPN van Fox op zender 283. Mispoes. Kreeg geen wedstrijd te zien, alleen een scherm met aankondiging van een baseballwedstrijd. Chatsessie met KPN na 45 min. beeindigd zonder resultaat. Zal nog eens bellen met KPN. Heeft me 6 euro gekost en durf nu niet meer een wedstrijd van FOX te bestellen.   

Pietje

Hallo en welkom op het forum @pietjeuitVelden, De wedstrijd die je wilde kijken werd niet uitgezonden via Fox Sports. Engels voetbal is te zien via Ziggo Sport. Een losse wedstijden via de Ziggo Sport On De mand kanalen. Kanaal 283 is wel een zender waar je losse wedstrijden van Ziggo Sport kunt bekijken. Honkbal daarentegen word juist uitgezonden door Fox Sports/ESPN en die losse wedstrijden zitten dan weer op de kanalen 260 t/m 271.


Hallo Jeroen_dB,

Sorry, dat ik Fox vermeld heb. Het was natuurlijk Ziggo Sport waarvan ik de wedstrijd kocht. Zoals gezegd wedstrijd gekocht en betaald, naar de zender gegaan, maar geen wedstrijd te zien gekregen. Normaal funtioneert dat wel goed. Het was 30 dec. de wedstrijd Newcastle vs Liverpool. Vind het nog steeds zonde van de 6 euro en hoop dat er een manier is om het terug te krijgen.

Groet

PietjeuitVelden