Skip to main content
Ik heb interactieve TV. Sinds kort blijft het symbool van de volumeaanduiding (links) in beeld staan.

Normaal zie je het volume niet. Als je het volume wijzigt komt dit kort in beeld. Het is nu andersom: de aanduiding staat permanent in beeld en bij wijzigen verdwijnt het even. Het zal ongetwijfeld het gevolg zijn van een bepaalde toets die ingedrukt is op de afstand bediening, of beter: waarschijnlijk een (onbedoelde) combinatie van toetsen. Iemand enig idee hoe dit is ontstaan?

Hoi Vuture. Dit is de eerste keer dat ik dit probleem zie eerlijk gezegd. Het volume wordt geregeld door de tv zelf dus ik denk dat het een instelling is van de tv zelf. Heb je de tv zelf (niet de tv-ontvanger) al even stroomloos gehad? Anders kan je ook het best even in de instellingen van de tv kijken met de afstandsbediening van jouw tv. Wellicht staat daar zo'n optie?
Paul,



Ik had zowel de TV als de ontvanger al een keer stroomloos gehad. de TV echter maar voor pakweg 20 seconden. Nú de TV ongeveer een kwartier stroomloos gezet. En zie... het "probleem" is ook verdwenen. Geen idee hoé het is ontstaan, maar het is opgelost! Dank je voor het advies!
Ik heb ook geen idee, maar fijn dat het is opgelost! 🙂 Als er nog eens vragen zijn dan ben je welkom hier.

Bij mij is het inderdaad met de tv 20 minuten zonder stroom te zetten ook gelukt.

Â