Skip to main content

Omdat de oude afstandbediening aan vervanging toe was 

Een nieuwe besteld interactieve tv ingesteld op Sony tv ging goed alles werkte behalve geluid

Nieuwe batterijen ingedaan kasje gereset alles werkte kan hem niet harder of zachter zetten 

Ten einde raad KPN gebeld die konden ook niets doen raar maar waar

Heb nu de oude afstandbediening voor hard en zacht te zetten 

*admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

De afstandsbediening nog een keer instellen kan soms helpen bij stomme problemen zoals deze.


Bedankt voor de snelle reactie maar het instellen heb ik vele malen gedaan zonder resultaat 

Groet aaddepanman


@aaddepanman 

Je zit hier in een Digitenne-topic. Je kunt beter een nieuwe vraag aanmaken. Dan wordt je verder geholpen door mensen die verstand hebben van interactieve TV. 


Hoi @aaddepanman 
Om welke afstandbediening gaat het?
Heb je  de nieuwste afstandsbediening met drie kleine ledjes links bovenaan?
Zoja ga dan de afstandsbediening eerst resetten voor je opnieuw een poging doet om hem te programmeren.

Hier de volledige procedure:

Reset AB 5202
Druk de rode en de blauwe toets op de afstandsbediening tegelijk in en hou deze 3 seconden vast
De Led wordt nu rood
Druk op OK
Stel nu de afstandsbediening opnieuw in.

 

Afstandsbediening programmeren
Richt de afstandsbediening op de TV en druk 5 seconden op de AV knop samen met de cijfertoets uit de snelcodelijst tot de bovenste led rood wordt. (De AV knop is de knop onder de 7)
Druk daarna op de snelvooruitspoel-toets »
Controleer nu de toetsen voor volume en source (AV) en de TV-uit knop
En druk op OK

 

Snelcodelijst
1 Samsung
2 LG
3 Sony
4 Philips
5 Panasonic
6 Loewe
7 Grundig
8 Sharp
9 LTC
0 Hisense

Heb je een andere afstandsbediening vertel dan even welke je hebt: 


Hi @aaddepanman, welkom op ons forum! Ik zie dat er al antwoord is gegeven op jouw vraag, waarvoor dank. :relaxed:  Heeft de tip van @huistijger geholpen om het probleem op te lossen? We horen het graag van je!


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!


Reageer