Skip to main content

KPN ITV afstandsbediening reageert niet op volumeknop.

  1. Opnieuw gekoppeld m.b.v,: https://www.kpn.com/televisie/installeren/afstandsbediening/instellen.htm
  2. Afstandsbediening via Menu / Systeem Instellingen / Systeem informatie / Gele toets op afstandsbediening / Software verwijderen Ja /Terug naar fabrieksinstellingen Ja / Bewaar instellingen…..
  3. Ontvanger Uitgezet en opnieuw aangezet.
  4. Modem gereset.

Alles zonder gewenste resultaat.

Graag oplossing voor dit probleem.

Met vriendelijke groet

Mike

 

Op kpn.com/afstandsbediening kun je een stappenplan vinden om je afstandsbediening te koppelen aan je TV.
We hebben hier ook nog een paar handige relevante topics over:

 

 

Admin: tekst aangepast

KPN ITV afstandsbediening reageert niet op volumeknop.

  1. Opnieuw gekoppeld m.b.v,: https://www.kpn.com/televisie/installeren/afstandsbediening/instellen.htm
  2. Afstandsbediening via Menu / Systeem Instellingen / Systeem informatie / Gele toets op afstandsbediening / Software verwijderen Ja /Terug naar fabrieksinstellingen Ja / Bewaar instellingen…..
  3. Ontvanger Uitgezet en opnieuw aangezet.
  4. Modem gereset.

Alles zonder gewenste resultaat.

Graag oplossing voor dit probleem.

Met vriendelijke groet

Mike

Mijne werkt dus ook niet op mijn Samsung TV. Alles al geprobeerd! 


Mijn volumeknop van afstandbediening (D3)werkt ook niet op Samsung wat ik ook probeer 


Hallo @Afstandbediening volumeknop, dat is erg vervelend! Dit zijn de juiste stappen voor het koppelen van je afstandsbediening

 

Stap 1.

Zoek de code voor je tv op:

Snelcode lijst: 1 Samsung

Stap 2.

Druk 5 seconden op de Source-knop en voer gelijktijdig het nummer van de snelcode in, totdat het bovenste lampje op de afstandsbediening rood brandt.

Stap 3.

Druk op de FastForWard-knop (FFWD).

Controleren


Stap 1.

Controleer of de volgende knoppen werken op je tv: tv-knop, mute, volume harder/zachter en source.

Stap 2.

Werken de knoppen? Druk dan op de OK-knop. Het bovenste lampje knippert nu 2 keer rood. Werken de knoppen niet? Druk dan op de FFWD-knop en ga dan terug naar afstemmen en probeer het opnieuw.