Skip to main content

De volume- en muteknoppen werken niet op de nieuwe afstandsbediening. Alle andere knoppen werken wel. Heb alle codes al geprobeerd (https://www.kpn.com/w3/file?uuid=e3c261f0-1715-4097-9575-618ea294f43b&owner=8de86c61-bdc8-4848-872e-e5b380e682fc&contentid=37925) en ook de snelcode geprobeerd.

 

afstandsbediening al een keer gereset door gelijktijdig op het blauwe en rode knopje te drukken. Heeft niet geholpen.


 

deze afstandsbediening heb ik 


 

merk tv is Philips 

Hoi @Uniqure, welkom op ons forum! Andere stappen dan die op onze website kpn.com/afstandsbediening heb ik ook niet.
De volumeknop, mute knop en aan/uit knop werken alleen als je afstandsbediening goed gekoppeld is aan je TV.

Je gebruikt niet toevallig nog een ander apparaat voor je geluid zoals een soundbar of home-cinema set? Het kan zijn dat die alleen werken als je die op de TV aansluit in plaats van de TV ontvanger.


Hoi @Uniqure 
Reset de afstandsbediening eerst even op deze manier:

Reset AB 5202

Druk de rode en de blauwe toets op de afstandsbediening tegelijk in en hou deze 3 seconden vast.

De Led wordt nu rood

Druk op OK

Stel nu de afstandsbediening opnieuw in.

 

Afstandsbediening programmeren

Richt de afstandsbediening op de TV en druk 5 seconden op de AV knop samen met de cijfertoets uit de snelcodelijst tot de bovenste led rood wordt.

(De AV knop is de knop onder de 7)

Druk daarna op de snelvooruitspoel-toets »

Controleer nu de toetsen voor volume en source (AV) en de TV-uit knop

En druk op OK (Dit niet vergeten!)

 

Snelcodelijst

1 Samsung

2 LG

3 Sony

4 Philips

5 Panasonic

6 Loewe

7 Grundig

8 Sharp

9 LTC

0 Hisense

 

 


Hoi!

Ik had hetzelfde probleem waarbij volume toetsen niet werkte, source en standbye weer wel en het bovenstaande werkte meteen(resetten op andere manier). Meteen daarna kreeg ik ook gelijk een update voor mijn afstandsbediening? Dat was wel apart, maar het bleef allemaal goed werken. Was mijn afstandsbediening dan in de war waardoor de update er niet was?