Skip to main content

Ik heb sinds gisteren een probleem met afstandsbediening van KPN,de volumeknoppen en mute knop werken niet meer,dat is spontaan opgetreden, heb contact gehad met klantenservice die hebben hem opnieuw ingesteld maar zonder succes er wordt nu een nieuwe opgestuurd kijken of het probleem dan is opgelost, heeft er anders iemand een idee wat het probleem kan zijn.

Er zit een soundbar van Sonos op aangesloten maar dat heeft altijd prima gefunctioneerd en die zit aangesloten met een optische kabel.

De TV is een Samsung met typenummer UE49KU6400S

 

 

Heb je je afstandsbediening van kpn wel gekoppeld in de Sonos App? Probeer dat eens opnieuw. Dat ding van kpn is universeel, anders gaan de volume + en - en de Mute knop natuurlijk nooit werken.


Misschien een beetje dom,maar hoe doe ik dat 


Vrij eenvoudig, gewoon onderstaande volgen:

Selecteer de kamer waarin je Playbar, Playbase, of Beam staan. Tik op Installatie en bediening tv en vervolgens op Instellen afstandsbediening. Configureer je nieuwe afstandsbediening voor het bedienen van de Playbar, Playbase, of Beam aan de hand van de aanwijzingen in de app.


Dank je Jeroen het probleem is verholpen 👍👍


Geen probleem, blij dat het is opgelost :)

Gebeurt helaas zo vaak dat mensen dit deel jammer genoeg niet weten, nadat er een wijziging is gedaan in een Sonos set-up of als er een nieuwe afstandbediening is gekomen of welke andere gekkigheid dan ook,…


Hi W, welkom op het forum. 

Fijn dat het goed werkt. 

Dank je Jeroen het probleem is verholpen 👍👍

Ook van mij: dankjewel @JeroenB22:grinning: