Skip to main content

Hoi!

 

Na het koppelen van de 4K afstandsbediening met mijn Philips 48OLED935, werken de volumeknoppen tijdens het koppelproces, alleen na bevestiging met OK, werken alleen de aan/uit en source knoppen nog.

 

Dus in koppelmodus reageert de televisie wel op de volumeknoppen, na bevestiging met OK, werken ze niet meer. Heb alle mogelijke Philips codes gebruikt.

 

Iemand enig idee hoe dit op te lossen? Alvast bedankt!

Vergeet die snelcodes. Dat vind ik geen succes.

Andere code proberen. Mijn Philips (uit 2013) werkt prima met code 544.

Overige codes voor Philips: 005, 208, 440, 772

Houdt source en ok knop samen ingedrukt totdat rode led brandt.

Voor een code in, begin met de eerste.

Druk daarna op OK.

Probeer de functies.

Werkt 't, dan ben je klaar. Anders zelfde procedure met volgende code.

 


Dank voor de snelle reactie Peter!

Helaas is het zo dat het koppelen werkt en tijdens het instelproces (voor het bevestigen met OK) alle functionaliteiten van de knoppen werken. Alleen na bevestiging met OK reageert de tv niet meer op de volumeknoppen. Wel op de source en aan/uit knop.
 

Heb het geprobeerd met alle snelcodes en via de ffwd knop.

 


Vreemd. Mijn aanwijzingen gevolgd? En die code?

Jij hebt dan wel de BT versie en ik de IR versie….instellen op een tv toestel werkt hetzelfde bij beide versies van de T4H ab.

Alleen de BT versie heeft nog een reset mogelijkheid. Mogelijk die eerst eens, je moet 'm dan ook weer opnieuw koppelen (dat is écht koppelen want BT is 2-richting) met de ontvanger. 

Daarna instellen (da's niet echt koppelen) op de tv. Met mijn aanwijzingen.


Hi Peter, 

De reset lijkt het verschil te hebben gemaakt daarna automatisch door de kanaal opties heen gelopen en nu werken de volumeknoppen ook weer na bevestigen. Dank voor de support!