Skip to main content

Ik ben zeer lang ( en langer,…. nog voor Planet tijden ! ) bij KPN als klant, dus in het vere verleden heb ik bijna bij alle providers klant geweest totdat ik KPN niet ontdekt heb, etc.etc.

Over de KPN heb ik nooit iets in het echt geklaagd en altijd blij-tevreden was ik mee..

Maar vanochtend  had ik gesprek met iemand vanuit KPN en meer dan onaangenaam die was,

ik wou namelijk alleen maar vanuit nieuwsgierigheid vragen om hoe voorkomt kinderslot op TV bij bepaalden zenders ondanks dat ik die zelf niet ingeschakeld heb etc.

En nog voordat ik met eigen vraag klaar was, werd ik onderbroken met het volgende vraag '’Is het kinderslot nog aanwezig oftewel is het kinderslot nu uitgeschakeld ?'’ 

Vervolgens meteen heb ik geantwoord JA klopt kinderslot is het niet en ik heb die uitgeschakeld,

na ja dan is het probleem toch opgelost toch? vroeg medewerker mij ik zei ja ..

En hij zei snap ik je dan vraag niet en waarom je belt dan ..

Ik kon niet dus uitleggen dat kinderslot uit te schakelen geen probleem was en dat ik altijd wist hoe dat moet maar door die gesprek onderbrekingen heb ik gesprek zelf gestopt maar heb ik mooie dag medewerker van tevoren toegewenst ..

 

Goedemorgen @JoMi001, bedankt voor je bericht. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Ik schrik hier ook best van!
Misschien dat mijn collega zijn dag niet had, maar daar zou jij absoluut niet de dupe van moeten zijn! Dit is niet hoe je iemand te woord staat. 
Als je wilt geef ik deze feedback graag voor je door. Zou je daarvoor nog je postcode en huisnummer willen invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?