Skip to main content

Ik heb op 3 maart een mail gehad  over voordeel voor thuisblijvers. Hier heb ik gekozen voor ESPN Compleet pakket, 3 maanden gratis. Nu heb ik dit pakket geactiveerd, maar de kosten per maand zijn €12.99. Hoe kan dit?

Ja fijn als je het wilt aanzetten. Wij zullen het dan zelf op 7 juli a.s. uitzetten. Bedankt!


Ja fijn @Erwin_ als je het espn pakket compleet voor ons wilt aanzetten. Wij zullen er dan zelf aan denken om het pakket op 7 juli a.s. uit te zetten. Kan je dit digitaal zelf uitzetten?


Hoi @Celie . Het merkwaardige is dat ik de gratis actie niet kan aanzetten. Weet je zeker dat je de aanbieding hebt gekregen aangezien dit voor een select aantal klanten is? Zo ja, was dat per mail of per brief?

 


@Erwin_ het was per post. Wil je dat ik er een foto van maak?


@Celie . Nee, hoeft niet. Ik stuur je wel even een privéberichtje. Kun je daar op reageren? 


Van KPN kreeg ik een voordeel voor thuisblijvers. Ik kon kiezen uit verschillend pakketen om de 3 maanden gratis te kunnen kijken. Heb ik gedaan en toch ben ik meteen aan het betalen. Hoe zit het? Cadeau is gewoon misleiding? Mag ik alleen kiezen wat KPN bepaald?

Voor zover ik lees op de forum betaal iedereen de gratis gekozen zender. Nog veel erger is het feit dat het onmogelijk is contact te maken met KPN zelf. Mijn KPN contact service vind ik regelrecht een aanfluiting en het verbaasd mij dat weinig mensen zich aan storen… Normaal gesproken moet iedereen een vraag kunnen stellen aan bedrijven en niet via een onnozele forum, waar je veel kan lullen maar geen oplossing kunt vinden/krijgen...


Hoi @Forumnaam10 . Ik wil dat toch even tegenspreken. Als je het topic leest, kun je zien dat ik probeer mee te denken en oplossingen biedt als het niet goed gaat met de actie. Dus ik snap niet helemaal hoe je tot jouw conclusie bent gekomen.  Bellen kan trouwens altijd via 0800 0402. Dat is gratis. 

Mocht je mijn hulp willen, kun je dan  je profiel aanvullen en mij een seintje geven als je dat gedaan hebt? 


Voor de meelezers: Ik heb het voor @Celie aangezet en de kosten vergoed. @Celie  gaat er zelf aan denken om het tijdig op te zeggen. (desnoods met mijn hulp 😉 )