Skip to main content

Bij mij lukte het ook niet. Telefonische klantenservice zegt: dat geldt niet voor klanten met KPN Hussel. Terwijl https://www.kpn.com/thuisvoordelen toch duidelijk is.

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hier hetzelfde probleem. Zie ze staan in bij de producten, kan op aanzetten klikken maar het opslaan van de wijziging is niet mogelijk. 

 

Dus zelfs wanneer bovenstaande zou kloppen dat de aanbieding niet voor hussel klanten is, kan ik ze niet aanzetten als ik er voor zou willen betalen. En als de aanbiedingen niet voor hussel klanten is waarom krijg ik dan wel een dooie mus in de mail met de aankondiging van een aanbieding waar ik niks mee kan?


Wanneer heb je dat mailtje ontvangen? De actie is al geruime tijd voorbij.

Dit staat op de gelinkte pagina. 

Tot wanneer loopt deze actie?

Tot uiterlijk 31 maart 2021 kun je een zenderpakket of dienst naar keuze gratis aanzetten


Hoi @jerombal en @Erwin1976, de actie waar jullie naar verwijzen is al afgelopen zoals Ruud al aangeeft. Is dat de actie naar aanleiding waarvan jullie een zenderpakket wilden aanzetten, of is het een andere actie die jullie proberen te gebruiken? Wat stond er precies in de mail?


Het gaat om deze mail van afgelopen vrijdag.

Wanneer je daaronder  klikt op meer weten (staat net niet in het screenshot)

https://www.kpn.com/het-voordeel-voor-thuisblijvers.htm?ID=7YUWBTz2w7dH0qk8nf2OIOxy3Dsf6m34bAbM6Y2G%2BvCb53DPxRtAk0JiTvgYOe1AL7mIjdpOF6emM8DHc5LwZteOoZ0LY5WL6v3X9B777I

Staat daaronder een aantal FAQ items waaronder

In mijn tijdzone is het nog geen 13 juni geweest.


Dank je @Erwin1976, het is inderdaad dus een andere actie dan wat jerombal noemde in zijn eerste bericht. Wat gebeurt er precies als je een zenderpakket probeert aan te zetten via MijnKPN? Je zegt dat de wijziging niet op wil slaan, gebeurt dat door middel van een foutmelding of iets anders? En heb je dat geprobeerd in de MijnKPN op de website, of via de MijnKPN app?


Is het product “Internet en TV” wel gekoppeld in MijnKPN?


De procucten zijn allemaal gekoppeld, dat zit wel goed. Ik heb vorig jaar zonder problemen ook ziggo sport kunnen activeren.

Maar dit is wat ik zie nadat ik het Plus pakket wil aanzetten.

Ook in de app werk het niet.

 

Ik vermoed dat jerombal wel dezelfde actie bedoeld gezien het onderwerp van dit draadje.


Ik heb nog even in de app gekeken. Daar staat dat mijn wijziging verwerkt wordt en dat wijzigingen tijdelijk niet mogelijk zijn. Het lijkt erop dat er iets is vast gelopen in de systemen.


Ook ik vond de actie aanvankelijk via https://www.kpn.com/het-voordeel-voor-thuisblijvers.htm, dus met einddatum 13-6-2021. De link in mijn startbericht bovenin dit topic is dus eigenlijk onterecht (die vond ik achteraf door te googelen en daar heb ik niet meer gekeken naar de einddatum).

Hoe het ook zij, er was op mijn account dus ook helemaal niets met drie maanden gratis te activeren, net als bij Erwin1976. De telefonische klantenservice wilde mij uiteindelijk nog wel drie maanden Videoland cadeau doen, maar Film1 zat er echt niet in, terwijl die wel genoemd staat op https://www.kpn.com/het-voordeel-voor-thuisblijvers.htm


Dan is het verschil met de einddatum in ieder geval opgehelderd :slight_smile:

@jerombal, jij krijgt in MijnKPN helemaal geen optie om de zenderpakketten aan te zetten? Zou je daar een screenshot van kunnen plaatsen? En je wilde Film1 dus?

 @Erwin1976, dat is gek. Ik heb ook bij jouw abonnement gekeken en ik zie geen openstaande wijziging staan. Ik heb er met een collega naar gekeken en we zien wel een melding dat er een openstaande wijziging is, maar die wijziging zelfs zien we niet terug. Ik heb daarvoor een melding aangemaakt naar een achterliggende afdeling zodat zij dat vlot kunnen trekken! Mocht dat niet voor de einddatum van de actie lukken passen we daar samen een mouw aan.


Dat is bijzonder. Maar goed er wordt aan gewerkt. Ik wacht het even af.

 

Bedankt voor het uitzoeken zover :-)

 


@Jasper, hierbij het gevraagde screenshot:

 


Geen probleem @Erwin1976, zodra ik meer weet zorg ik ervoor dat jij ook meer weet!

 

Daar wordt geen korting bij weergegeven inderdaad @jerombal. Ik zie hier meer voorbeelden van langskomen, we hebben dit nagevraagd waarom het voor sommigen niet met korting kan worden aangezet. Voor jou kom ik er ook op terug zodra ik meer weet. Dat het alleen voor niet-Husselabonnementen zou zijn is in ieder geval zeker niet zo, zoals je aan het eerdere screenshot van Erwin kunt zien.


@jerombal, had jij wel een mail gekregen zoals Erwin? De actie is namelijk alleen mogelijk voor mensen die de mail hebben gekregen. Als je de mail niet hebt gekregen verklaart dat waarom je de zenderpakketten niet gratis ziet staan.


@jerombal, had jij wel een mail gekregen zoals Erwin? De actie is namelijk alleen mogelijk voor mensen die de mail hebben gekregen. Als je de mail niet hebt gekregen verklaart dat waarom je de zenderpakketten niet gratis ziet staan.


Niet dat ik weet, maar het kan ook zijn dat ik die mail niet op waarde heb geschat en meteen heb verwijderd. De link naar de pagina met deze actie kreeg ik door van een vriend die ook KPN-klant is.

Los daarvan: waarom krijgt de ene klant een mail met zo’n aanbod en de andere niet, zonder dat duidelijk is wat het criterium is? Bijv. welk product ik afneem, hoelang ik klant ben, hoeveel ik per maand betaal. Waarom is de ene klant beter dan de ander? Ik vind dit laakbaar.


@jerombal Bij iedere actie vindt er inderdaad een selectie plaats, de criteria hiervan verschillen. Als jij meerdere diensten afneemt maak je dus kans om een aanbod te krijgen. Het betreft in deze actie ook niet alleen zenderpakketten maar bijvoorbeeld ook snelheid upgrades. Als de mail gehad hebt worden de kortingen beschikbaar in MijnKPN, als je geen mail hebt gehad worden daar geen kortingen zichtbaar. Bij een volgende actie is het mogelijk dat jouw vriend niets krijgt, en jij juist wel.