Skip to main content

Ik heb mij vandaag aangemeld voor 3 maanden gratis ESPN. Wanneer kan ik deze weer uitzetten? Eind mei of 17 juni?

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Vandaag plus 3 maanden is 17 juni. 

Als ik het goed uitreken, 17 juni uitzetten.


Dank je!!!


Hallo @crnbrt ,

De uiterste opzegdatum is 17 juni.  Want jouw abonnement is op 18 maart gestart. 

Maar persoonlijk zou ik inderdaad eind mei al opzeggen. Want daarmee voorkom je dat je half juni een hogere rekening gaat ontvangen van de maand daarna. Nu wordt die hoge rekening een maand later wel weer gecorrigeerd, maar het geeft wel weer wat gedoe.  


@Noordzee Dan moet je rond 18 mei al opzeggen, de factuur word altijd per hele maand opgemaakt dus op 1 juni betaal je al voor 18 tot einde maand, dit word dan de factuur er op weer verrekend, de opmaak van de factuur is zo’n 10 dagen voor het einde van de maand.

Zonde voor die derde maand gratis, ik zou het even betalen, komt toch automatisch weer terug.


OK @Doornekamp33 ,

Dan zou ik zelf op 17 mei opzeggen. Op 16 mei is de laatste competitiewedstrijd in de Eredivisie. Daarna wordt ESPN toch wat minder interessant. 


Ach, ik activeer het geeneens, die hele competitie mag mij gestolen worden, ik ben meer van de derde helft bij sport.😁😁😁😁

Alleen de F1 vind ik interesant, Ziggo App staat al te trappelen om het uit te zenden.😉😉