Skip to main content

Goedendag,

Ik begrijp dat je qua beeldkwaliteit niet veel aan de 4k decoders hebt behalve met Netflix, Youtube en een paar zenders die voor mij niet interressant zijn. Netflix en Youtube kan ik gewoon via de smart tv app kijken dus vallen ook weg.

Hebben deze 4K kastjes verder nog voordelen zoals sneller, beter bereik? Als dat zo is vind ik het wel de moeite om mijn Alles in 1 pakkaet om te zetten naar een Hussel.

Hoi @Jozjo 
Je krijgt dan gelijk 3 4K zenders  er bij, te weten:
Love Nature 4K
Insight UHD
En Xite 4K


Dank je wel, maar die zenders zijn voor mij niet echt belangrijk.

Wel belangrijk om te weten of deze kastjes sneller zijn, en beter bereik hebben omdat ze op bluetooth werken. Is het die paar euro per maand meer waard of voegt het daarvoor eigenlijk te weinig toe?


Sneller dan wat?
Ze zijn snel.
En wat bedoel je met bereik?
De bluetooth afstandsbediening werkt erg goed, je kunt de ontvanger wel in een kastje stoppen dan werkt hij nog steeds, bedoel je dat?


ik bedoel snel qua reageren, huidige kastjes reageren nog wel eens traag de laatste tijd.

En inderdaad bedoel ik dat met goed bereik! dat je minder op het kastje hoeft te richten vooral.

Zo te zien ben jij in ieder geval erg tevreden.


Ja ik ben tevreden, maar het gaat om jou
Heb je misschien een Motorola tv-ontvanger?
Die is inderdaad erg traag.
Deze  kun je hier   omruilen voor een snellere.

 


Nee ik heb wel de nieuwere kastjes en ze lijken het de laatste dagen wel beter te doen. Het ging mij er meer om of het de moeite is om mijn abonnement om te zetten zodat ik (nog) sneller reagerende kastje heb met bluetooth.