Skip to main content

Zoals in het nieuws aangekondigd werd wil KPN in 2023 ieder abonnement over laten gaan naar glasvezel als ik nu al overstap naar hussel ben ik alles in een al kwijt ik heb nu foxsports erbij voor niets als ik overga naar hussel ben ik voor mijn abonnement 8 euro duurder uit mijn zoon ook abonnement van KPN die is een half jaar eerder overgegaan naar hussel en die kreeg van KPN het bericht dat hij als trouwe klant foxsports mag behouden voor niets wij zijn al langer abonnee van KPN waarom krijgen wij dat voordeel

Maar waarom wilt u dan naar hussel?


zoal ik al schreef mijn zoon heeft ook hussel 200mb down/up foxsports  4K en betaald 4 euro meer ik wil naar hussel 50mbdownup en betaal dan 8euro meer als mijn zoon


Ik heb er nog nooit van gehoord dat iemand FOX Sports gratis kreeg. Bij hussel althans. Hoeveel betaald uw zoon?

Overigens ... wat leestekens gebruiken hier en daar zou geen kwaad kunnen.


Heeft u glasvezel?


Met compleet kan je kiezen voor een gratis pakket. O.a. Pluspakket, Fox sport, etc. 

Bij Hussel is dat niet het geval, dan krijg je op een aanvullend pakket € 5,-- korting.

Maar volgens mij moet je dan ook een mobiel abonnement op Hussel hebben (weet ik niet 100% zeker).

Zelf heb ik compleet en ben ook overstap na Hussel met 200 p en down aan het overwegen. 

Mijn 2 mobiele abennemten en TV/internet zijn momenteel allen compleet. 

 

Als er glasvezel ligt, dan adviseer ik glasvels, is stabieler en erg snel.

Ik heb al bijna 10 jaar FTTH glasvezel. 

FTTH = fiber to the home (dus de glasvezel komt daadwerkelijk in je huis na binnen).

De meeste mensen hebben FTTC (= Fiber to the curb, us wijkast en na huis koper)

 

 


Zoals in het nieuws aangekondigd werd wil KPN in 2023

 


Hallo @geri48, van harte welkom hier op ons forum! Ik begrijp dat je de Hussel pakketten aan het bekijken bent, en vergeleken hebt met het Hussel pakket dat je zoon heeft. 

Het kan zijn dat je zoon gebruik heeft gemaakt van een andere aanbieding. Ik raad je in ieder geval aan om geen overhaaste beslissingen te nemen. Er verandert niet zomaar iets aan jouw huidige abonnement, en anders ontvang je vooraf eerst informatie per e-mail of post, mocht er wel iets gaan veranderen (in verband met glasvezel, als voorbeeld).

Misschien dat je de abonnementen samen met je zoon kan vergelijken? En als je huidige abonnement goed bevalt, kan je het natuurlijk ook laten zoals het is. Laat het gerust weten als je vragen hebt.