Skip to main content

Is er een manier om te checken wat de voorraad van 4k ontvangers in de kpn winkel in Harderwijk is. Ik heb vanmiddag namelijk een afspraak staan om er 2 op te halen maar wil voorkomen dat mijn bezoek voor niets zal zijn. Telefonisch contact opnemen met de winkel in Harderwijk is helaas niet mogelijk. 

 

Volgens mij hebben winkels überhaupt helemaal geen ontvangers op voorraad. Die worden altijd opgestuurd. 


Volgens mij hebben winkels überhaupt helemaal geen ontvangers op voorraad. Die worden altijd opgestuurd. 

Dat was niet wat de medewerker van de helpdesk mij telefonisch zei, ik ben dus benieuwd.


Volgens mij hebben winkels überhaupt helemaal geen ontvangers op voorraad. Die worden altijd opgestuurd. 

Dat was niet wat de medewerker van de helpdesk mij telefonisch zei, ik ben dus benieuwd.

En... hoe is het gelopen?


De medewerker van de helpdesk had helaas toch dingen beloofd die niet de bedoeling waren.... Uiteindelijk heb ik er één opgestuurd gekregen.


Masrja als je geen 4k abonnement hebt wordt je er niks wijzer van


Nou dat is niet helemaal waar. Heb het EK voetbal kunnen zien in 4K. En daarnaast is het menu van de 4k ontvanger vele malen sneller en werkt de afstandsbediening met bluetooth waardoor het kastje uit het zicht geplaatst kan worden. Voordeel genoeg dus.