Skip to main content
Beantwoord

Voorraad 4k ontvanger KPN winkel Harderwijk

• June 29, 2021
  • 6 reacties
  • 145 keer bekeken

Is er een manier om te checken wat de voorraad van 4k ontvangers in de kpn winkel in Harderwijk is. Ik heb vanmiddag namelijk een afspraak staan om er 2 op te halen maar wil voorkomen dat mijn bezoek voor niets zal zijn. Telefonisch contact opnemen met de winkel in Harderwijk is helaas niet mogelijk. 

Beste antwoord door Bermar

De medewerker van de helpdesk had helaas toch dingen beloofd die niet de bedoeling waren.... Uiteindelijk heb ik er één opgestuurd gekregen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • June 29, 2021

Volgens mij hebben winkels überhaupt helemaal geen ontvangers op voorraad. Die worden altijd opgestuurd. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 29, 2021

Volgens mij hebben winkels überhaupt helemaal geen ontvangers op voorraad. Die worden altijd opgestuurd. 

Dat was niet wat de medewerker van de helpdesk mij telefonisch zei, ik ben dus benieuwd.

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • July 17, 2021

Dat was niet wat de medewerker van de helpdesk mij telefonisch zei, ik ben dus benieuwd.

En... hoe is het gelopen?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • July 17, 2021

De medewerker van de helpdesk had helaas toch dingen beloofd die niet de bedoeling waren.... Uiteindelijk heb ik er één opgestuurd gekregen.

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • July 17, 2021

Masrja als je geen 4k abonnement hebt wordt je er niks wijzer van

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 17, 2021

Nou dat is niet helemaal waar. Heb het EK voetbal kunnen zien in 4K. En daarnaast is het menu van de 4k ontvanger vele malen sneller en werkt de afstandsbediening met bluetooth waardoor het kastje uit het zicht geplaatst kan worden. Voordeel genoeg dus.