Skip to main content

Hallo, vandaag, 15 december 2020, is een monteur van Kpn geweest i.v.m. storing TV, ik heb over de storing gisteren 14 december 2020 gesprek gehad met een persoon van Kpn , als deze persoon nu gemeld had dat het probleem zo makkelijk was op te lossen n.l. op HMDI , dan had ik dat zelf ook gekund, Nu komt de monteur , is 3 minuten binnen  en het is opgelost, hij vraagt nog hoe oud ik ben en zeg ,81 jaar ,waarop hij zei , dan mag je wel een keer een monteur inschakelen, hij ging de deur uit en nog geen 5 minuten nadien zie ik op mijn pc een mail van de Kpn met een factuur van 50 euro . we hebben al heel erg veel met de Kpn gebeld over alles en nog wat , staat bij jullie genoteerd, maar dit vind ik toch wel heel erg , we hebben alles bij jullie en zijn daarbij ook nog heel lang lid van Kpn en dan krijg je dit op je bordje.

Vriendelijke groeten , Adriaan van Gaal

Beste @AdriaanvanGaal

Wat vervelend om te horen dat er voorrijkosten in rekening zijn gebracht voor zo'n kort bezoek. Het is aan de medewerker van de klantenservice om samen met jou uit te zoeken waar het probleem zit en het thuisnetwerk uit te sluiten. Wanneer de medewerker samen met jou besluit om toch een monteur in te plannen moet daar ook altijd de mogelijke kosten besproken worden. Wanneer het echt de schuld is van KPN is het bezoek gratis, wanneer het probleem zich in het klant domein bevind brengen we in principe de voorrij kosten in rekening. 

De kosten zijn eigenlijk wel terecht in rekening gebracht, maar ik snap jou bezwaar heel goed. Het bezoek heeft immers vrij kort geduurd en met de juiste uitleg had je dit waarschijnlijk ook zelf kunnen oplossen. Als je nog niet via een andere weg contact hebt gehad zou ik graag per uitzondering de kosten voor jou willen crediteren. Vul dan jouw postcode en huisnummer in in jouw profiel


En dat noem ik nou topservice!


Hallo, ik heb begrepen dat de factuur van 50 euro weggehaald is. 

met vriendelijke groeten .Adriaan van Gaal