Skip to main content

Hallo KPN,

 

sinds de update van het menu etc. op mijn 4K ontvangers kan ik geen enkel programma meer tot het einde toe terugkijken. De ontvangers lopen telkens vast, soms al na vijf minuten, en soms na een half uur. In enkele gevallen schakelt hij na een minuut of twee wachten gewoon naar live-TV, in andere gevallen zit hij zodanig vast dat ‘de stekker er uit moet’.  Als hij naar live-TV is gegaan, dan kan ik het terugkijk-programma wel opnieuw opzetten, maar ik kan niet 'hervatten’ waar hij was gebleven. Kan meestal ook niet vooruit spoelen, dus moet je opnieuw alles bekijken en loopt hij gegarandeerd weer vast, zij het op een ander punt. Ik heb de laatste weken nog niet één programma tot het eind toe kunnen terugkijken, word er zwaar moedeloos van.

Alles is bekabeld aangesloten en tot aan de update had ik geen problemen.

 

Welkom op het forum, @Geenen! Dat is niet lekker tv kijken als alles uitvalt voor het einde. De update die je noemt, dat is de update naar het nieuwe menu? Zou je de ontvangers eens volledig willen resetten, vaak zien we dat dit helpt. Mocht dat niet zo zijn hoor ik het graag :)


Hallo Erik_, bedankt voor je reactie. Ik heb inmiddels verleden week twee keer plm. een uur aan de chat gezeten met medewerkers van jullie. Uiteindelijk is er een incident geregistreerd over dit verschijnsel. Het is daarna nog verschillende keren opgetreden, maar afgelopen weekend heb ik al tweemaal succesvol een hele aflevering kunnen terugkijken. Er lijkt dus verbetering te zijn en ik heb weer hoop...