Skip to main content
Sinds ongeveer 2 jaar ervaren wij dagelijks vele malen uitval internet en haperen tv. Dat is bekabeld. Al meerdere malen iemand van KPN hier gehad. Uiteindelijk niets opgelost. 2 weken geleden weer eens gebeld en klacht gemeld. Gevraagd om echte expert die langs komt. Wij betalen al enkele jaren ruim 100€/maand. Niks meer gehoord. Iemand ook dergelijke ervaringen?
@Ankjo Gelukkig heb ik niet dezelfde ervaring, maar vertel eens iets meer.

En maak dat ook een screenshot van deze link: https://kpn-itns.speedtestcustom.com

Maak uw IP adres even blank op het screenshot, zie mijn afbeelding.



En wat is de afstand van de centrale van KPN bij jullie??

Welk modem (ExperiaBox type?) en de ITV ontvanger..
Hoi @Ankjo. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat de internet verbinding wegvalt en tv hapert. Ik zie dat @Spacestar al een paar goede vragen heeft gesteld. Zou je daar een antwoord op willen geven? Daarnaast zou ik je willen vragen om je naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter te laten op het KPN Forum profiel. Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik dit verder uitzoeken.We horen graag van je!
Hoi @Ankjo. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat de internet verbinding wegvalt en tv hapert. Ik zie dat @Spacestar al een paar goede vragen heeft gesteld. Zou je daar een antwoord op willen geven? Daarnaast zou ik je willen vragen om je naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter te laten op het KPN Forum profiel. Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik dit verder uitzoeken.We horen graag van je!

We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat het probleem inmiddels is verholpen. Als dit niet het geval is, dan horen we dat graag!

Reageer