Skip to main content

Bij het vooruit spoelen van opnames gaat het telkens fout. Soms werkt het spoelen wel, dan weer stopt het vooruit spoelen niet meer waardoor je zo aan het eind van de opname bent. Als je dan weer uit het menu gaat en weer terug naar mijn opnames gaat het programma wel weer verder waar je gebleven bent. Ook slaat de opname soms helemaal vast. Echt niet handig dit. We hebben hier al weken last van. 

Hoi @FREDPUTTEN. Welkom! Wat vervelend dat je problemen ervaart met het spoelen van een opname. Mijn advies is om de tv-ontvanger een keer te resetten. Ik hoor graag of dat het probleem oplost. Als dit het probleem niet verhelpt, laat dan jouw gegevens achter in je KPN forum profiel en een berichtje in dit topic. Dan zoek ik voor je uit hoe we dit probleem kunnen verhelpen. 


De complete reset hebben we al 2x gedaan, dat heeft dus niet geholpen, helaas.


Als een reset het probleem niet verhelpt, dan zou je je willen vragen om jouw gegevens achter te laten in je KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit gedaan hebt. 


Gegevens in KPN profiel ingevuld


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik zie dat je twee tv-ontvangers in huis hebt. Gebeurd dit op beide ontvangers? Verder zou ik nog willen weten hoe de tv-ontvanger is aangesloten? Direct met een kabel aan het modem? Of zit er bijvoorbeeld een draadloze verbindingsset, of switch tussen?


Ik heb nu de ontvangers verwisseld om te testen of het dan beter gaat. De ontvanger is trouwens rechtstreeks (bekabeld) met het modem verbonden.


Ik ben erg benieuwd of dit het probleem verhelpt. Als dit niet het geval is, dan zou ik graag willen weten of het probleem op dezelfde televisie zich blijft voordoen of meeverhuisd naar de andere tv.  Ik hoor graag van je!


1 ding weten we al, het ligt niet aan de ontvanger, deze doet exact hetzelfde, slecht reageren, bij vooruit spoelen gewoon doorgaan enz. We gaan verder met testen.


Hoe snel is uw verbinding? Heeft u glasvezel? 


Dit is de uitslag van de speedtest,  via glasvezel, bekabeld.


Snelheid voldoende. Wat is het merk van de ontvangers? Welke Experiabox heeft u?


Dat staan in mijn gegevens.(profiel)


Ik ben alle bekabeling langs gelopen en nu bleek dat het tv signaal via de KPN DVS1200 liep. Ik heb dat veranderd en nu komt het signaal rechtstreeks vanaf het modem, daarmee is het probleem opgelost, bedankt voor het meedenken!


Wat fijn dat je de oorzaak hebt gevonden en het probleem hebt verholpen. Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan horen we dat graag van je!:blush: