Skip to main content

Vooruit spoelen met TV + box gaat schoksgewijs zodat je niet kunt zien wanneer je weer afspelen wilt starten

Hoi @Wim W, welkom hier. 

Hier valt nog wel wat te winnen, mee eens. Neem ik dan ook mee. 

Als je bijvoorbeeld een reclame wilt doorspoelen kan je ook 0 7 0 0 intoetsen en dan op doorspoelen klikken. Dan ga je in een keer 7 minuten vooruit. 

Of je gebruikt de blauwe knop en het pijltje naar rechts naast de OK knop. Dan ga je steeds 30 seconden vooruit. 


Vooruit spoelen met TV + box gaat schoksgewijs zodat je niet kunt zien wanneer je weer afspelen wilt starten

 

Klopt dat heb ik ook bij het spoelen van een opname.

Maar een paar seconde te laat of te vroeg vind ik persoonlijk geen probleem.

Hopelijk wordt het wel bij een update opgelost.

 

@Bart_Z

Dat tijd springen is natuurlijk een heel goed idee, maar je weet helaas nooit hoelang een reclame precies duurt.

Bij de “oude” KPN tv ontvangers, stonden die kleurcodes eronder, nu helaas niet meer.

Groen is als ik het goed heb, vanaf het begin starten.

 

Bij de app's van o.a. Netflix, Disney+, HBOMax, etc. gaat het spoelen wel heel soepel. 


Vooruit spoelen met TV + box gaat schoksgewijs zodat je niet kunt zien wanneer je weer afspelen wilt starten

 

Klopt dat heb ik ook bij het spoelen van een opname.

Maar een paar seconde te laat of te vroeg vind ik persoonlijk geen probleem.

Hopelijk wordt het wel bij een update opgelost.

 

@Bart_Z

Dat tijd springen is natuurlijk een heel goed idee, maar je weet helaas nooit hoelang een reclame precies duurt.

Bij de “oude” KPN tv ontvangers, stonden die kleurcodes eronder, nu helaas niet meer.

Groen is als ik het goed heb, vanaf het begin starten.

 

Bij de app's van o.a. Netflix, Disney+, HBOMax, etc. gaat het spoelen wel heel soepel. 

Bijna alle recleames duren rond de 8 minuten (gebruik altijd die springfunctie). Start altijd met 07:45… werkt prima. Sommige niet-NL of niet-commerciële zenders hebben kortere reclames (maar niet veel).


Bij Discovery is de reclame ongeveer 2 a 3 minuten.

En daar hebben ze er ook heel veel (helaas). 😉😊

 

Tip.

Als je op Quote klikt, haal dan zoveel mogelijk tekst weg en laat alleen staan waarop je reageert.

Anders wordt het topic onnodig lang en onleesbaar. 😉


Hoi @Wim W, welkom hier. 

Hier valt nog wel wat te winnen, mee eens. Neem ik dan ook mee. 

Als je bijvoorbeeld een reclame wilt doorspoelen kan je ook 0 7 0 0 intoetsen en dan op doorspoelen klikken. Dan ga je in een keer 7 minuten vooruit. 

Of je gebruikt de blauwe knop en het pijltje naar rechts naast de OK knop. Dan ga je steeds 30 seconden vooruit. 

Handige tip die 0700, kon ik nog niet!


@RobvdPoel 

Dit was / is ook op de “oudere” KPN tv decoders.

Handig en snel.😉😊

 

Mooiste en beste oplossing is, dat het beeld ook bij het spoelen soepel loopt.😉


@RobvdPoel

Dit was / is ook op de “oudere” KPN tv decoders.

Handig en snel.😉😊

 

Mooiste en beste oplossing is, dat het beeld ook bij het spoelen soepel loopt.😉

Zit pas vanaf augustus bij KPN, mooie oplossing, en terug werkt het ook:-)


@RobvdPoel

Zie ik het goed, dat je jezelf een like geeft?

Ja die was voor jou:-) zat in het verkeerde bericht:-) gecorrigeerd


Als je op Quote klikt, haal dan zoveel mogelijk tekst weg en laat alleen staan waarop je reageert.

Dat werkt van geen kanten op mijn telefoon (op laptop wel… zie maar...)_


Vooruit spoelen met TV + box gaat schoksgewijs zodat je niet kunt zien wanneer je weer afspelen wilt starten

Helemaal gelijk Wim.

Een wieleruitzending van o.a 2 uur doorspoelen om juist naar die momenten te willen kijken die je interesseren gaat hem niet worden. Je bent of te vroeg of te laat. Dat is zo hinderlijk. De oplossingen die aangedragen worden vind ik gewoon te zwak.


Reageer